GT Boilies, do they work?

Richard123

New member
Hi Johan

Thats interesting to hear and a huge thumbs up to Karen for the change of tactic. Sometimes its worth the effort to change ones way of thinking instead of being rock solid on what you always do.

JohannM

Senior Member
So its been a while since I updated this thread.

Super chuffed with our work on Donaldson Bottom Lake. It shows what 9 months of proper boilie campaigning can do to a venue and its fish.

proper size explosion.

15kg+ fish coming out daily with 16's, 17's coming out regularly. Wayne landed a stunning Donnies 40lbs common this week-end.

40lbs 6oz

Attachments

• 11655271_1451955888442862_1737258292_n.jpg
    11655271_1451955888442862_1737258292_n.jpg
    58.2 KB · Views: 229

JohannM

Senior Member
Mike with a nice 30 pounder (Not from Donnies)

Gained about 2kg's since it was last caught.

Attachments

• IMG-20150701-WA0015.jpg
    IMG-20150701-WA0015.jpg
    84.2 KB · Views: 232

JohannM

Senior Member
49lbs Grassie - The Biggest fish Tinus ever caught! Miss you buddy!!!

Attachments

• Tinus - 49lbs.JPG
    Tinus - 49lbs.JPG
    57.1 KB · Views: 229

JohannM

Senior Member
Dankie Anton

Jy is welkom om ons te join by die GT Boilie revolution 3 - 5 September by Donaldson Bottom Lake.

http://www.g-t.co.za/index.php/gt-boilie-revolution-2015

Vir die res, fish ek en Karen alleen, dit is hoe ons kwaliteid tyd met mekaar spandeer.

Die laaste 2 jaar het ons geen invites van enige iemand gekry om na privaat water te gaan nie. Ons het net by publieke damme gefish, se maar net Private om ons Campaigns te probeer beskerm.

Bergsig, Wemmer, Donaldson Bottom, Donaldson Top. Enige iemand mag daar gaan fish.

Op die oomblik doen ek en Karen 'n winter campaign ook by n publieke dammetjie maar na al die social events die laaste jaar doen ons hom op ons eie.

Ons voer die dam met 10kg boilies per week reg deur winter.

As iemand bereid is om 'n 100kg boilies op die tafel te sit om ons gevoerdery te match dan deel ek die info met jou. Andersins gaan geniet ek die werk en geld wat ek daar insit by myself.

Ons het by al die joburg damme die preperation klaar vir mense gedoen.

Wemmer, Florida, Donaldson - Al 3 damme het 40 ponders en word daagliks met ons bait gefish so geen pre-feeding is nodig. Gaan geniet hulle!

ANTON BARNARD

New member
Lekker man ,Ek sal daardie datums insit op my kalender.

Ek het moed opgegee met die manne wat die venues so weggsteek ,Ek verstaan die redes hoekom, ek het self my eie plek op die vaal.

Ek is ook maar versigtig na al die drama wat ek al hier beleef het is ek maar stil op die forums.

Ek fish maar buffels en dis by my huis.dis n wreede dam met geen genade lol maar hy het my al n 20 kg gegee ,jy moet net werk vir hom .

Fishing buddies is skaars so ek en my seun vis maar saam

ek het van jou chocolate boilies ,maar soos dit duidelik lyk moet n man n campain voer voor jy werklik resultaate kan sien .

JohannM

Senior Member
Net so Anton. Glo my jy is eintlik gelukkig om Buffels naby jou te he. Daar is mooi duk vis.

Vat daai dam, maak dit 'n lang termyn projek en begin boilies inwerk. Dit is nie noodwendig duur nie.

Soos dinge aan die gang kom sal mense jou join en voor mens weet sit daai vis gewig aan soos Donnies se vis.

JohannM

Senior Member
Can't complain if you go for a quick over-nighter and land 2 nice 30's

16kg Caught on a GT Stilton pop-up fished on a choddy in the margins

Attachments

• 16kg_Stilton Pop-up.jpg
    16kg_Stilton Pop-up.jpg
    47.7 KB · Views: 111

JohannM

Senior Member
14.35kg caught on a GT Stilton Pop-up fished on a hinged stiff rig.

Attachments

• 14.35kg_Stilton_Popup.jpg
    14.35kg_Stilton_Popup.jpg
    46.8 KB · Views: 116

JohannM

Senior Member
Awesome condition. This is what boilie campaigns do to fish.

Attachments

• 16kg_Stilton Pop-up_2.jpg
    16kg_Stilton Pop-up_2.jpg
    77.2 KB · Views: 115