Good day to all I wish to inform you that the S

HennieB

Sealiner
megafish wrote:
HennieB wrote:
megafish wrote:
People moaning about not being able to fish a venue because they are not willing to pay R50 a month for a good cause...I havent had the chance to fish a SACS venue in almost two years but I still support them...really guys...maybe if more joined SACS they could do more...
It's not even remotely about the money...

So....whats it about???

Personal preference and politics which I choose to stay out of.

pabz0r

New member
megafish wrote:
Personally I have been away with work a lot, otherwise I fish Venues as much as possible, but ask yourself...what are you doing to assist in the development of Carp Angling and its Venues

The whole "If you first build it we will come" attitude is a bit ...So die Motto van die storie is kry ees n moerse cool venue op gauteng se voorstoep propvol 40lbers dan kom ons, ma ons wil nie help nie net kom vang

maar dis mos hoe ons suid afrikaners geword het sien nie sie son skyn oor enige iemand nie, kyk neer op mekaar, kritiseer en kerm oor alles(R50 in die geval) o wag dit gaan nie daaroor nie

Dink jy rerig jou R50 help so baie? Stoot die membership eerder op na R300, sit n plan op die tafel van waar die volgende NUWE venue is, wat dit gaan kos, vra n special fooi om hom te bekom en kry hom. Easier said than done, verseker, maar geld praat. R50 praat nie.

Vir R300 gaan jy lede kry wat op elke geleentheid sou wil gebruik maak van die venues en nie net n lid is omdat dit vir n goeie doel is nie, n goeie doel sit nie geld in die eienaar van die dam se sak nie, baie ouens is snaaks wat geld aanbetref, ander ouens is net lief om dit vir love en charity te doen. As daar meer mense was vir love en charity sou daar meer venues gewees het? Of hoe?

Alles gaan ook nie oor groot vis nie, dit gaan oor n maklike naweek weg, wat nie in die vrystaat is nie.

JohannM

Senior Member
pabz0r wrote:
megafish wrote:
Personally I have been away with work a lot, otherwise I fish Venues as much as possible, but ask yourself...what are you doing to assist in the development of Carp Angling and its Venues

The whole "If you first build it we will come" attitude is a bit ...So die Motto van die storie is kry ees n moerse cool venue op gauteng se voorstoep propvol 40lbers dan kom ons, ma ons wil nie help nie net kom vang

maar dis mos hoe ons suid afrikaners geword het sien nie sie son skyn oor enige iemand nie, kyk neer op mekaar, kritiseer en kerm oor alles(R50 in die geval) o wag dit gaan nie daaroor nie

Dink jy rerig jou R50 help so baie? Stoot die membership eerder op na R300, sit n plan op die tafel van waar die volgende NUWE venue is, wat dit gaan kos, vra n special fooi om hom te bekom en kry hom. Easier said than done, verseker, maar geld praat. R50 praat nie.

Vir R300 gaan jy lede kry wat op elke geleentheid sou wil gebruik maak van die venues en nie net n lid is omdat dit vir n goeie doel is nie, n goeie doel sit nie geld in die eienaar van die dam se sak nie, baie ouens is snaaks wat geld aanbetref, ander ouens is net lief om dit vir love en charity te doen. As daar meer mense was vir love en charity sou daar meer venues gewees het? Of hoe?

Alles gaan ook nie oor groot vis nie, dit gaan oor n maklike naweek weg, wat nie in die vrystaat is nie.
Daar was n thread so 2 jaar terug waar SACS mense gevra het hoekom hulle nie join nie. Daar was baie voorstelle gemaak deur mense maar die probleem is dat daar nie daarna geluister word nie.

Ek het voorgestel dat SACS een venue kies en 'n addisionele membership vra as jy daai dam wil fish. Die geld van die addisionele membership word dan op daai water aangewend. Daar is mense wat bereid is om geld te invest as daar 'n ordentlike plan op die tafel gesit word soos George se voorstel. Party van ons wil eerder groot vis vang as gerieflik kamp.

Mense het my aangeval en gese ek is selfsugtig alhoewel die thread gevra het hoekom mens nie deel is van SACS nie.

As daar bietjie na voorstelle geluister was en iets daaromtrent gedoen was sou mense SACS meer ernstig opgevat het. In 2 jaar kon daar baie gedoen geword het aan so projek.

Moet ook nie aangaan asof SACS die enigste mense is wat iets vir die sport doen nie. Baie van ons dra by tot die ontwikkeling van die sport. Ons maak tonne en tonne HNV boilies wat in damme ingaan, ons het vanaf 2010 reekse artikels gedoen vir tydskrifte oor karp fishing, ons reel events by damme waar ons hengelaars saambring, mekaar uithelp, die vis ordentlike kos voer en lekker fish. Laastens het ons 'n plaas gekoop waar ons 'n veilige groot vis venue gaan opsit vir almal om te kom geniet so moet nooit daai kaart speel nie.

Megafish, Ek glo ek het al meer vir die sport gedoen as die R50 wat jy elke maand aan SACS se bankrekining donate! Ek spandeer duisende elke maand aan my fishing, ek betaal nie R50 per maand aan n organisasie wat geen input verwelkom nie!

pabz0r

New member
JohannM wrote:
pabz0r wrote:
megafish wrote:

Daar was n thread so 2 jaar terug waar SACS mense gevra het hoekom hulle nie join nie. Daar was baie voorstelle gemaak deur mense maar die probleem is dat daar nie daarna geluister word nie.

Ek het voorgestel dat SACS een venue kies en 'n addisionele membership vra as jy daai dam wil fish. Die geld van die addisionele membership word dan op daai water aangewend. Daar is mense wat bereid is om geld te invest as daar 'n ordentlike plan op die tafel gesit word soos George se voorstel. Party van ons wil eerder groot vis vang as gerieflik kamp.

Mense het my aangeval en gese ek is selfsugtig alhoewel die thread gevra het hoekom mens nie deel is van SACS nie.

As daar bietjie na voorstelle geluister was en iets daaromtrent gedoen was sou mense SACS meer ernstig opgevat het. In 2 jaar kon daar baie gedoen geword het aan so projek.

Moet ook nie aangaan asof SACS die enigste mense is wat iets vir die sport doen nie. Baie van ons dra by tot die ontwikkeling van die sport. Ons maak tonne en tonne HNV boilies wat in damme ingaan, ons het vanaf 2010 reekse artikels gedoen vir tydskrifte oor karp fishing, ons reel events by damme waar ons hengelaars saambring, mekaar uithelp, die vis ordentlike kos voer en lekker fish. Laastens het ons 'n plaas gekoop waar ons 'n veilige groot vis venue gaan opsit vir almal om te kom geniet so moet nooit daai kaart speel nie.

Megafish, Ek glo ek het al meer vir die sport gedoen as die R50 wat jy elke maand aan SACS se bankrekining donate! Ek spandeer duisende elke maand aan my fishing, ek betaal nie R50 per maand aan n organisasie wat geen input verwelkom nie!

((goodp_

happycarper

New member
If you don't want to join SACS, why comment, rather comment on tackle, boilies, etc, I am not a member of SACS, but I know they are doing a stunning job for the sport.

happycarper

New member
Laastens het ons 'n plaas gekoop waar ons 'n veilige groot vis venue gaan opsit vir almal om te kom geniet so moet nooit daai kaart speel nie.

Vraag: Johan gaan almal verniet by julle dam kan vang?

Lance R

New member
After all the difference in opinions on this particular post one positive aspect cis evident. There are passionate specimen anglers out there dedicated to the future of our sport.

Specimen angling is not only about landing the biggest Carp in the dam but also the principles and ethical conduct which is the core of the sport.

Whether You are a member of an organization or an individual we all contribute to the sustainability of the sport in some way or other. At the end of the day it's your choice but we have to work together towards a common goal.

I chose to join SACS for the following reasons, as an individual your voice will not be heard, secondly I have access to venues where the guy fishing the swim next to me is considerate and shares the same ptinciples and lastly the nominal membership fee is not consumed by SACS management but utilized for the benefit of it's members.
::tight:

megafish

New member
Johan ek ondersteun julle nog altyd en het nog altyd opgestaan vir julle en julle produk(al weet jy dit nie), en ek sal nog steeds boilies by jou koop( wil graag jou nuwe kaas een try die winter...) maar verstaan mooi... jy doen vir die sport net wat jou en jou besigheid bevoordeel...nie vir die liefddadigheid daarvan nie, which is fair, dis jou lewe, het nie gese sacs is die Be All en End All van carp fishing ni en baie ander mense doen baie vir die sport...

Pabzor jong ek dink jy misverstaan die konsep... ek is nie AL SACS Lid nie een R50 gan mos niks doen nie dis R600 per jaar...MAAR....5000 lede met R50 elk sal iets doen (dis wiskunde...maal die twee) ek gee tans SACS R200 per maand, en jy gee NIKS TOWARDS NIKS ...soos ek gese het, wag tot ander mense AL die werk gedoen het en wil dan deel wees...

JohannM

Senior Member
happycarper wrote:
Laastens het ons 'n plaas gekoop waar ons 'n veilige groot vis venue gaan opsit vir almal om te kom geniet so moet nooit daai kaart speel nie.

Vraag: Johan gaan almal verniet by julle
Nee verseker nie. Hoekom sal ek nou dit doen?

Ons dam en infra struktuur kos meer as R1m. Mense is net te dankbaar dat ons die land se eerste wereld klas venue gaan ontwikkel!

Dit sal wondere doen vir ons sport op n local en internasionale level. Op die oomblik wil bitter min internasionale hengelaars ons damme besoek en Suid Afrikaners moet tevrede wees met unmanaged, overstocked klein vis waters.

JohannM

Senior Member
megafish wrote:
Johan ek ondersteun julle nog altyd en het nog altyd opgestaan vir julle en julle produk(al weet jy dit nie), en ek sal nog steeds boilies by jou koop( wil graag jou nuwe kaas een try die winter...) maar verstaan mooi... jy doen vir die sport net wat jou en jou besigheid bevoordeel...nie vir die liefddadigheid daarvan nie, which is fair, dis jou lewe, het nie gese sacs is die Be All en End All van carp fishing ni en baie ander mense doen baie vir die sport...

Pabzor jong ek dink jy misverstaan die konsep... ek is nie AL SACS Lid nie een R50 gan mos niks doen nie dis R600 per jaar...MAAR....5000 lede met R50 elk sal iets doen (dis wiskunde...maal die twee) ek gee tans SACS R200 per maand, en jy gee NIKS TOWARDS NIKS ...soos ek gese het, wag tot ander mense AL die werk gedoen het en wil dan deel wees...
Ek is baie passievol oor my fishing. Alhoewel ek in die industrie is, is dit vir my rewarding om te sien mense fish lekker. Ek help graag waar ek kan en ek het nie nodig om dit te doen om bait te verkoop nie.

So ja, dit is heeltemal akkuraat om te se ek ek doen alles wat ek doen vir die sport om my besigheid te bevoordeel nie.

Minstens bied ons mense waarde vir hulle geld...

Elk geval, ek het al baie tyd gemors op die onderwerp en dit maak geen verskil nie, SACS luister nie na hengelaars nie.

SACS sal mooi moet kyk na die struktuur van die organisasie. Die laaste 5 jaar het nou mooi gewys die sisteem glad werk nie en iets sal daaromtrent gedoen moet word om mense te kry om dit te aanvaar en te join. Dit is ongelukkig die realiteid en ek glo die organisasie sal baie beter doen met beter management. Dalk moet mens 'n paar ernstige spesie hengelaars betrek by die organisasie.

As daar 2 jaar terug na mense geluister was toe die vraag "Hoekom join julle nie SACS nie" gevra was sou dit dalk vandag anders gewees het.

Ek gaan ook nie meer verder in die thread comment nie want ek het regtig nie die tyd vir kinderagtigheid van sekere van die members nie.

Eighty5ix

New member
Ek gee persoonlik nie om wie die damme bestuur nie. Solank daar iemand is wat dit doen.

Soos Lance gese het dit gaan oor die vooruitgang van die sport.

Ek wens al twee julle organisasies baie voorspoed toe en hoop julle maak n moerse sukses sodat julle damme in die Wes Kaap ook kan kom bestuur. :D

britzlouis

New member
Stem saam Johan.

Mark my words, in 10jaar gaan ons weer oor die selfde ding praat..... Why join SACS???

Dan sal Tzaneen,Dooringdraai, Buffels en Klaserie seker ook n SACS venue wees en ek mag dan ook nie daar gaan vang nie....want ek wil nie R50 betaal vir niks?

En meeste van ons gaan die selfde ding weer se oor 10jaar as nou.

SACS julle moet julle sokkies optrek...

pabz0r

New member
megafish wrote:

So my R50 gaan niks doen nie, soos jy hier uitgewys het. 5000 lede sal great wees, maar hoe kry mens hulle om te join?

Geld gee towards iets help veel as iemand ANDERS al die werk doen namens jou. N lid wat betaal en in join om iets te doen sal mos baie beter wees.. sulke mense is wat dit nodig het om te groei.

En die punt van ander mense al die werk doen, ja ekt my eie verlof gebruik om rietvlei te gaan skoonmaak, dit was nog voor ek enigsins daar gehengel het. So wat het ek daaruit self direk gebaat? Niks.

britzlouis

New member
Snaaks ek kry al die reply's van almal, ek glo SACS ook wat die post begin het???

Dit lyk sleg om te sien dat SACS weer eens nie hulle inset gee nie? ::wlkcmb

MadCarper

Sealiner
My vraag is, al die manne wat se hulle gaan hul eie wereld klas venues oopmaak ens.... wie gaan daar mag hengel? Net n klein groepie gekose vriende, of gaan dit waarlik oop wees vir almal? En wat gaan dit kos om daar te hengel? Ek hoor al jare van ouens wat hul eie venues oopmaak... tog sien mens amper niks en die handjievol wat wel oop was, was vir pelle en close vriende....

Persoonlik dink ek die hengel community hou van hoe dinge huidiglik is... vuil besoedelde onveilige overpopulated damme, illegal netting, bow fishing en spearfishing van karps... en geen voice vir spesie karp hengelaars nie. Elke ou vir homself mos, of wat.

Elke ou wil iets anders he, so as Sacs x doen dan word daar gekritiseer, as Sacs y doen dan is daar weer ander wat Sacs slegpraat. Mense wil he Sacs moet venues reg oor die land oopmaak, maar met minimum budget of mannekrag. Dan word daar venues ge-secure, en mense hengel dit nie... So wat nou. Nou se julle daar moet net 1-2 venues wees onder Sacs. Dit beteken in of om Gauteng sekerlik... so dan gaan al die ander provinsies weer protest. So wat gedaan.

Ek is nie verbaas dat Jors nie hier comment nie, ek sou ook gatvol wees vir alewige ge-moanery as ek so baie tyd en effort ingesit het om almal te probeer happy hou. Kwaggas is een van my gunsteling venues, maar ek het ook al frustrasie gehad met pappers daar, dronkgatte en selfs paloekes wat met n ski boot daar kom jaag het! So dis goed dat iemand darem nou die venue beter manage... Misty lakes is ook n venue met baie potensiaal, en daar word selfs nou thatches gebou... tog wil mense nie daar hengel nie? Maar hulle verwag die visse moet sommer vanself mosters word LOL.... Ek skud maar net my kop.:fbash

Jors

New member
Met respek, ek hou nie van mense wat aanhou moan nie want dis 'n teken van inkennige negatiwiteit en sulke mense wil / kan gewoonlik nie die son oor ander mense sien skyn nie... tensy dit tot voordeel net vir hulself gaan wees. En sommige mense kan net aanhou moan...
Eerstens Johann Marais: André (jy weet wie )is nie meer in beheer van SACS nie (so get over it) dit wat jy voorstel is in ag geneem maar dis nie te sê dit wat jy voorstel is vir almal aanvaarbaar nie.

Louis Britz ek het jou terug genooi as lid tot SACS maar nie weer as "Official" nie en jy het gesê dat jy sal terugkom as jy gereed is. So nou gooi jy weer ou klippe en betrek jy iemand wat oorlede is daarby. Neem eerder verantwoordelikheid vir jou eie optrede. Jy het ten minste daarna om verskoning gevra maar mens se verskoning is net so goed soos mens se optrede daarna.

Laat ek jul iets vertel, iemand anders sou seker lankal opgegee het om SACS te bestuur met al die verskillende sienings oor hoe dinge gedoen moet word maar op hierdie stadium is die mense en ek meer as ooit "committed" om SACS tot groter hoogtes te lei. Kwaggahoek se kontrak om 'n hele oord met monstervis se besprekings te bestuur is die uiteinde daarvan. So ons is nie so lamsakkig as wat sommige ons wil maak nie!

Dankie vir die mense wat positiewe bydraes gelewer het. Jul ondersteuning word opreg waardeer.

Ek stem saam, ek sal grag wil he dat wanneer my kinders my ouderdom is dat hulle hul kinders kan vat en leer en nie net vir hulle vertel van die gooie ou dae nie. Is dit nie hoekom ons doen wat ons doen nie, of gaan dit net oor die volgende pb? Gaan dit nie oor die vis en om hulle te beskerm vir ons kinders en hulle kinders nie. Ek dog nog die heel tyd dit is hoekom ons fish care het?