Ek en my peggy het 'n awesome session gehad die naweek. Hier is so paar pics. 15.353kg
R RIAAN CARPON New member Jul 4, 2016 #1 Ek en my peggy het 'n awesome session gehad die naweek. Hier is so paar pics. 15.353kg Attachments DSCN2260.JPG 55.6 KB · Views: 381
R RIAAN CARPON New member Jul 4, 2016 #11 Ek het 'n 12.252kg common ook gevang maar ek kry nou nie die foto nie. GT 4 LIFE
L LCF New member Jul 4, 2016 #19 Lyk soos Donaldson swim 2-3. Neem aan dit was op DNA of STILTON boilies? Erg mooi, baie geluk. Jul manne het die dinge geroer
Lyk soos Donaldson swim 2-3. Neem aan dit was op DNA of STILTON boilies? Erg mooi, baie geluk. Jul manne het die dinge geroer
R RIAAN CARPON New member Jul 4, 2016 #20 Baie dankie. Ja dit was swim 1 en 2. Die beste van alles was ons het meeste van die vis gekry met casting. Precision fishing met distance sticks en jy rook hulle.
Baie dankie. Ja dit was swim 1 en 2. Die beste van alles was ons het meeste van die vis gekry met casting. Precision fishing met distance sticks en jy rook hulle.