Die Alcock Broers DVD

Otter69

New member
Hi manne gaan gerus en gaan kry vir julle die 4de dvd van Fishing Africa van die Alcock broers.Dit is hectic om te sien hoe rook hulle die Leeries,skippies,cobs en grunters en steenies op die drop shot en spinners.My mond het op die grond gehang toe ek sien hule vang n spotted grunter op n spinner bait.Joh iets wat ek nog nooooooit gesien het nie.Doen jouself n guns en kry dit.En dan boonop vang hul sulke rokers waar ons al jare gooi en maar min vis kry.Goeie werk manne julle is yster.

OvaR8ed

Sealiner
Daai ouens is legends!

...maar ek wonder wander bring hulle 'n dvd uit van dropshot in en rondom Kaapstad?

Ek dink selfs hulle sal sukkel om dit maklik te laat lyk!

GeeTee

Senior Member
Damn good video - however, always easier when you`re casting your line right in the middle of a school of cob? Maitlands was so clear they could pick which fish they wanted, ridiculous the fish they caught ......

Swartkops and Gams impressed me most, there they showed real skill!!

BoomBoom

Sealiner
Ye great DVD again by the Alcock Bro's ! A must for all fisherman to watch !

They have great knowledge and experience which was past on from their dad , Dave Alcock as well as the Swannel Bro's.

Fishermen keen to get into the Artlure side of fishing must grab a copy for themselves, one can learn so much on technique here and other valuable info

And another great thing is they have an awesome tackle shop, which carries alot of stock and have great service ! Custom Built rods like no other, especially Graffcast series for spinning and a service section for rods and reels . A true fishing tackle shop with more experience in it than any other i have ever walked through.

Well done chaps

Otter69

New member
Ek gaan defnitief die naweek daai dropshot en top lures ding gaan try by swartkops daar naby die steenoonde en die pomphuisie waar hulle al daai klomp leeries en skippies gekry het.Dit was vir my so vlippen great gewees om te sien hou rook daai leervisse die spinners en sodt baits.Die naweek gaan ek my dingy insit en die water deurmekaar spin.Hopelik kan ek ook n vettie uit die water lig:wfishen dan gaan ek verseker die prawn haak soos hulle met n oop spoel en n dryflyn gooi en sien wat gebeur.Ek kan nie wag nie................:fishn