Degie

wykie

Senior Member
Hi ouens ek gebruik n degie wat ek by my viswinkel in jetpark koop dit werk soos n bom vir my. wat jy doen is jy gooi van die degie pooier in n bakkie en dan vat jy nog n bakkie met water langs die degie en al wat jy doen is dip jou hoek in die water en dan in die deeg en dan in die water en dan in die deeg en so gaan jy aan tot jy genoeg degie op jou hoek het.

Brakkanjan

Senior Member
Ek het nou die dag in my garage op 'n buisie Deap Heat afgekom en gewonder wat soek die goed daar.....

Toe onthou ek later dat toe dit begin koel word het, het ek 'n SWD gemaak en so bietjie Deap Heat daarin ingewerk.

Ruik amper soos 'n Stuttafords degie, en ek het goed gevang daarmee ;)

Naruto

Sealiner
Brakkanjan wrote:
Ek het nou die dag in my garage op 'n buisie Deap Heat afgekom en gewonder wat soek die goed daar.....

Toe onthou ek later dat toe dit begin koel word het, het ek 'n SWD gemaak en so bietjie Deap Heat daarin ingewerk.

Stuttafords is mos wintergreen en dis mos wat in deap heat is.

Maar is Deap Heat nie net vir uitwendige gebruik nie! lol!

ChriDry

New member
Dankie baie

Die vrou moet maar 'n ekstra pakkie meel op die kruideniersware lysie sit as ons gaan "shopping" doen vir die maand. hahaha

Vleipadda

Senior Member
Chridry ek ken daai storie , Nou hkm wil jy mielie meel en meel he --- Nee vroulief ekt lank laas iets gebak lmga

ChriDry

New member
Vleipadda

Ek moet daai een probeer.
Ek glo nie sy gaan my glo nie, want sy weet ek braai net en bak bogerol!!!!

:lol:1:lol:1:lol:1

AMG1

Senior Member
Naruto wrote:
Brakkanjan wrote:

Stuttafords is mos wintergreen en dis mos wat in deap heat is.

Maar is Deap Heat nie net vir uitwendige gebruik nie! lol!
Dis 100% reg Naruto.

:fbash

Ek het nou al van n semolina degie gehoor en het toevallig dit raak gesien in die PnP (die semolina, nie die degie nie ::)). Ek vat toe n pak en by die huis toe pak die nuuskierigheid my en ek maak die pakkie oop. Nou verstaan ek nie! Semolina is dan net so grof soos mieliemeel! Hoe de weerlig maak julle n degie van dit?

Naruto

Sealiner
JPS, jy meng hom nes gewone deeg, maar maak hom bietjie pap aan. Laat staan vir so rukkie en jy sal sien hy word lekker egalig. As hy nog te pap is na so 10-15 min kan jy klein bietjie semolina bysit. Ekt by UJ 2 dae gehengel met een degie, want dit word nie so gou suur nie.