[color=#0000ff][size=3]Jis manne, wie kan my help

Jis manne, wie kan my help asb. Ons soutwater manne gaan so bietjie karpe try vang by zeekoe en ek wil gou iets uitvind. Ek het lok wat Schalk Van Breda se naam op het en ek moet glo 1liter water bygooi en laat staan sodat dit lekker kan intrek. Wil gou weet wat kan ek by die goed gooi sodat dit bietjie beter op die "bom" sit, want sodra ek gooi dan sien mens net mielie-bom wat orals trek behalwe daar waar ek dit wil hê....dankie manne!

^^..

pumamangp

Senior Member
mieliebom
een blik koo sweetcorn
een blik whole kernal pitte met sous
een blik kondensmelk

sit net minder water by om dit steiwer te maak

Waldok

Senior Member
Galjoen, as dit standaard voer is, hoef jy nie iets by te gooi nie. Volg net die aanwysings op die pak. Gewoonlik 2 dele voer, en een deel water, meng deur en los vir 20 minute.

Die trick om hom nie af te gooi nie, is nie altyd wat in die voer is nie, maar hoe jy die bol opsit. Skeef opsit, dan trek hy verder as die sinker of vice versa.

Eiergrootte bol, of n klein bietjie groter. As die bol op die sinker is, spin hom saggies in die rondte, jy sal dan sien of hy skeef is of nie. Dan kan jy hom maar slinger as hy reg op is. Spandeer eerder n bietjie langer om seker te maak hy is nie skeef op nie, i.p.v hom af te gooi en als van voor af te begin.

Bruggie

Sealiner
Waldok, ek het daai spin hom in die rondte en sien of hy egalig draai op Vaskap gesien so n tydjie terug.

Brakkanjan

Senior Member
Toe ek begin hengel het, het ek ook gesukkel. Mens leer so met die tyd hoeveel water by hoeveel voer.

Wat ek wel gedoen het was om met 'n kleinerige spring te hengel, die voer bind lekker om hom. Dit het my ook meer vertroue gegee om verder te cast asook harder te cast sonder om bekommerd te wees dat ek die ding gaan afgooi.

Skud daai sak voer baie goed voordat jy dit aanmaak, Soms le die fyn gedeeltes wat help om te bind onder in die sak, dan gebruik jy die boonste gedeelte en kan nie verstaan hoekom bind jou voer nie.

sterkte!

LeonK

Member
net soos waldok daar se!

ek meng hom ook 1 beker water met 2 bekers voer. meng en skud goed en laat staan vir ten minste 20min.

BCEC

New member
Galjoen,

Man het ek dit nou geniet. Great dag en wraggies mooi karpe. Mag die beslis 'n jaarlikse instelling word.

Cheers

BCEC wrote:
Galjoen,

Man het ek dit nou geniet. Great dag en wraggies mooi karpe. Mag die beslis 'n jaarlikse instelling word.

Cheers

Dankie BCEC, ja ons het ons self gate uit geniet om vir 'n slag by 'n dam uit te kom, dankie ook vir al julle manne se raad, hier is darem baie wat mens op die varswater thread kan leer. Ek is seker daarvan as ek weer so iets reel gaan daar meer manne wees wat ons gaan join vir lekker fun langs die dam....lol

Weet enige iemand hoekom Zeekoe nohgsteeds so leeg is na al die reen?