Blaauwpan, innie winter en met 'n volmaan?????

Grootseun

New member
Manne, goeiemore, ek het besluit om bietjie 'n extended naweek te geniet en beplan om Vrydag die dag te spandeer by Blaauwpan.

Die dam is egter moeilik op die beste van tye maar om alles te kroon sit ons in die middel van die winter en die maan lyk soos 'n massiewe rooi bal so vol is hy.

Enige van die slim manne wat my bietjie raad kan gee om te verhoed dat my ego helemal geknars sal wees deur nog 'n blank sal kwalifiseer vir baie manna!!!

Thanx manne!

Unlimited

Sealiner
Ek kan jou motivering bied... Die maan ding het nog nooit werklik my hengel by enige plek ge-affekteer nie. Het al gevang met al die maan stadiums.

dilly

New member
If i can offer any advise go in at least 200 meters and particles and tigers normally do the trick !

DocPhil

Senior Member
Na talle 'blanks' op volmaan het ek een reel as dit by die maan kom: volmaan hengel jy snags, nuwe maan hengel jy bedags. Volmaan sien jy my nie naby die water bedags nie.

Waldok

Senior Member
Die maan storie is blykbaar n wolhaarstorie. Ek weet nie, ek het al gesien dat hengel swak is op volmaan, en dan weer ander tye is die hengel nie so swak nie. So ek dink nie jy moet deur die maan gepla word nie.

Tweedens, die winter kan moeilik wees, maar ons het by ons vorige klub komp n hele paar vis gevang. My broer het 20 vir die dag en ek het 11 vir die dag gevang.

dilly

New member
I also have never had an issue with the moon but im sure it does play a role but if your bait is were the fish are you will pick something up..    :fishn