Bigger Bait Bigger Barbel

Skuimkop

Sealiner
Daarsy manne nou is ons in goeie geselskap, lol. Welkom hier op Sealine Hennie.

Hennie ek wil binnekort (dalk die komende of volgende naweek) by jou uitkom om jou insette te kry vir die artikel wat ek gaan skryf dan kan ons sommer plan maak dat ek jou help dat ons jou foto's digitaal kry dat ons dit vir hierdie klomp baber mal manne kan laai, lol.

Anthony die manne het basies nou al jou vraag oor groot ase vs groot babers beantwoord maar iemand het eenkeer vir my advies gegee en dit was dat die hulp of tips wat iemand vir jou gee vir JOUSELF moet logies sin maak so ek gaan my insette vir jou gee en jou as voorbeeld gebruik sodat dit vir jou lekker kan sin maak.

1) As jy 'n baba is drink jy melk en eet jy Purity en nie 500 g T-bone steaks nie.

- As jy 'n laaitjie en jong tiener is eet jy burgers, pizza's ens en nie 500 g T-bone steaks nie.

- As jy 'n volgrooide man is wil jy altys 500 g T-bone steak eet by restuarante en as jy nie kan nie braai jy so iets by jou huis.

Nou die punt wat ek probeer maak is dat dit sekelik dieselfde in die baber wereld moet wees. 30 kilo plus babers vreet seker ook 2 / 3 kilo Karps en ander spesies en op. Hulle konsentreer dus op die grooter ase maar sal wel ook so nou en dan 'n 'hamburger' of stuk 'pizza' optel en vandaar die feit dat jy ook groot babers op klein aas sal kan vang. Maar jy gaan meer gereeld die '500 gram T-bone' manne op sulke groot ase vang.

2) Die is al genoem hierbo en die rede hoekom jy ook meer gereeld grooter babers (teen 'n stadiger tempo) sal vang is omdat jy die kleiner babers uitskakel wat jou groot aas nie sal kan optel nie. Dink bietjie aan wat ek al hier gelees het wat jy vertel het van die 30 ietsie kilo baber wat Zorro (as ek reg onthou) by Tago gevang het en jy jou Pb van 17,6 kg. Dink jy jou baber van 17,6 kilo's sou 'n heel 3 of 4 kilo aas kon sluk dat jy hom kon vang? Selfde vraag vir die 30 ietsie kilo baber - Dink jy die 30 kilo iets baber sou 'n aas van 3 of 4 kilo's kon optel sodat jy hom kon vang? Jy kan die een self antwoord. Ek kan ook net hier byvoeg dat jy die 'advantage' het om jou aas uit die bek van 'n kleiner baber te pluk/ruk as so een jou aas sou optel omdat hy die aas net tesun sy lippe sal vasklem om dit op 'n ander plek te kan gaan eet. Jy hoef dus nie weer in te katrol en jou gat af te sukkel om jou aas weer diep uit te kry nie. Die tegniek leer jy egter slegs met ondervinding en ek het gelukkig hier die binne baan gehad waar ek by leermeesters soos Frikkie en Hennie geleer het.

3) En die is ook hierbo genoem. As jy 'n volgrooide man is gaan jy twee of self drie burgers bestel om vol te word of gaan jy 'n 500 gram of selfs 600 gram T-bone steak vat en klaar kry om vol te word? Jy wil dus energie spaar deur groot te eet wat jou sal vol maak en klaar kry. Sekerlik is dit dieselfde met babers. As daar 3 kilogram se hoender hartjies gestrooid op die bodem le oor 'n stretch van se 50 meter by 50 meter en daar le een viskop van 3 kilo gram watse aas dink jy sal 'n 30 kilo baber eerder wil optel? Al die 'scraps' of die een viskop?

Ek hoop die bogenoemde verduidelikinds maak vir jou logies sin en dat dit jou antwoord sal help antwoord.

Anthony_Britt

New member
Baie Dankie aand Hennie en skuimkop vir julle advies en julle ' stories' nou verstaan ek hoekom ek eerder grooter aas sal gebreik om my groot 30kg te vang een dag soos ek genoem het ek hoop ek kan in die voetspore loop van mense soos Hennie' wat sulke groot Katte vang, en glo my ek sal' glo ek sal. "Lag uit Hard" lekker dag

Anthony_Britt

New member
Baie Dankie aand Hennie en skuimkop vir julle advies en julle ' stories' nou verstaan ek hoekom ek eerder grooter aas sal gebreik om my groot 30kg te vang een dag soos ek genoem het ek hoop ek kan in die voetspore loop van mense soos Hennie' wat sulke groot Katte vang, en glo my ek sal' glo ek sal. "Lag uit Hard" lekker dag

AYOBA!

Sealiner
Riaan...en as jy al 'n oupa is met min tande? soek jy dan 'n gemarineerde heel hoender wat ontbeen is? LOL

Skuimkop

Sealiner
Jy suig dan maar aan die T-bone tot jy hom in het of jy gooi hom in 'n blender en drink hom met 'n strooitjie maar T-bone gaan jy eet, hahaha.

Skuimkop

Sealiner
Anthony_Britt wrote:
Dis 'n groot plesier maar moenie die ander manne hier vergeet nie Anthony want ons almal dra hier op die Sealine baber forum by om dit die beste SA baber forum op die internet te maak en so leer ons mekaar. ::S

Fanie

Sealiner
Vat so katvis ! Daai 42kgrammers is lekker besigheid !

So wat julle se is as ek 'n hele koei vir aas aansit gaan ek die grootste baber vang ek moet net lank genoeg wag... :-D

Werk nie heeltemal so nie, daar moet 'n verhouding wees. As jou aas te groot is vir 'n kleiner baber dan gaan hy steeds nie die aas los nie en gaan aan die ding peusel en kou en hom uitmekaar probeer byt en vryf teen die grond.

Ek het al gesien hoe doen 'n baber dit, hulle kan nogal woes te kere gaan. Dis wanneer die baber nie optel nie maar trek trek trek en jy wonder of daar 'n plastieksak teen die lyn vas gespoel het en dan word die lyn skielik weer slap.

Roodeplaat se babers is baie skrikkerig en omdat die water gewoonlik helder is sien hulle goed. Ek twyfel of jy met die kano naby gaan kom. Ek het al 'n baber van so 2m lank daar aan gehad en hy het reguit na en om 'n boomstomp onder die water geswem en die lyn gebreek. Ek twyfel of hy die 30lb lyn eers gevoel het.

Elke dam se babers het 'n ander temperament - seker damme se babers is agressief terwyl ander damme se babers dit baie stil wil he. Mens leer gou waarna om te kyk.

Soos reeds gese, groot babers is slim anders sou hulle nie so groot geword het nie. Meeste ouens gaan ook nie naastenby reg voorbereid om sulke groot babers te vang nie. Ek dink aan die 50kg baber by Bloemhof wat gereeld die ouens se aas so op 'n streep opgetel het en net bly swem het.

Ek het hom een dag gesien toe natuurbewaring hom genet het saam met ander vis wat hulle ontleed en getel het. Sy bek was vol hoeke, natuurbewaring maak sy bek weer skoon en gooi hom terug. Dag of so later dan skree die katrolle en die pap swaaiers daar langs die dam weer van voor af... ;-)

Jy gaan nie met jou gewone pap swaai gerei daardie baber uithaal nie. Jy het iets nodig wat houe kan vat en jy moet ook die houe kan vat. Bind iets aan die kyn se ent en laat jou pel so bietjie hardloop en stop hom dan voel jy wat doen die hefboom in die stok vir jou.

Ek se altyd, vat net 5kg se stene in 'n sak en skop dit van die huis se dak af en katrol dit terug op. En hier praat ons van 50kg. Onthou nie alle plekke het mooi skoon oop water sonder takke en goed in nie, jy moet so bietjie kan hou om die vis uit te kry.

Van die ouens wat ek al saam gehad het en 'n baber gevang het (van die boot af) se amper almal dis nie wat hulle verwag het nie, dit was so effe onkant, die trek was so bietjie harder as wat jy dink !

Fanie

Sealiner
Oor die wyd verstrooide hoender lewertjies en een viskop, Skuimkop wil ek graag jou aandag daarop vestig dat babers hulle self oorvreet, soveel so dat hulle van dit moet uitspoeg omdat die klep in hulle keel na die maag toe nie kan toegaan nie.

Babers het ook die vermoe om water net deur hulle kiewe te sirkuleer en baie klein stukkies kos en goggatjies te eet.

Dit is tot 'n mate so dat skere ase meer byval sal vind as ander, ek sal wil se hoe meer natuurlik daardie aas in die omgewing voorkom hoe makliker sal die baber hom vat.

My eerste persoonlike keuse sal atyd die heel hoendertjie met sy vere aan wees. Uit ondervinding weet ek 'n baber los nie daardie nat hoender veer reuk uit nie.

Die groot babers reageer anders as die klein babers. Ek het al voorheen gese ek sweer hulle laat die kleiner babers die vreet doen en as dit veilig is byt hulle die kleiner baber om die aas uit te spoeg en dan vat hulle dit. Onbewysde teorie ;-)

Fanie

Sealiner
Ok vragie. Wat van ad daai sak met die niertjies net so op die oppervlag an die water sleep sodat die geur uitlek en die hele omgewing se babers bader lok.

Dan kan jy mos makliker die grootste baber sommer met 'n loodkop vang !