Ek wil graag spesie hengel n kans gee..ek weet van n Excellent dam in my omgewing,ek glo dat karp van 25Kg+ uit die dam gehaal kan word,aangesien ek baie ander ouens gesien het wat karp van 15Kg+ uit die dam trek op die gewone papswaai manier. Die dam het wonderlike struktuur,Riete,Gras,en is redelik diep. Die dam word nie veel gehengel nie want dit is privaat grond.
Wat het ek nodig behalwe die normale naald en boilierig wat by meeste hengelwinkels beskikbaar is? M.A.W. Hierdie is n nuwe dam,ek glo nie mense het al probeer Boilies hengel in die dam nie...Hoe gaan ek te werk? Voorkeur strop? Tipe Boilie? Voer? Ek het nog nooit van tevore Boilies gehengel nie en enige raad sal waardeer word.
Wat het ek nodig behalwe die normale naald en boilierig wat by meeste hengelwinkels beskikbaar is? M.A.W. Hierdie is n nuwe dam,ek glo nie mense het al probeer Boilies hengel in die dam nie...Hoe gaan ek te werk? Voorkeur strop? Tipe Boilie? Voer? Ek het nog nooit van tevore Boilies gehengel nie en enige raad sal waardeer word.