Blackpylie
Senior Member
sorry manne! vir die photo, gaan na probait se website en loer so bietjie deur die photos daars a prag photo van a galjoen bo 4 kilos

:thirdWel gedaan Piet Paling, verander net jou best catch op jou profile na 48.5cm.So moet 'n Gallie mos lyk![]()

Galjoen, baie dankie vir alles ou maat. Ek dink ek het 'n nuwe hoofstuk oopgemaak met hengel, en ek sal nou maar vir my die nodige toerusting aanskaf vir see hengel. Dankie aan al die ander ouens wat die dag baie lekker gemaak. Dit was great om julle almal te ontmoet, en ek hoop ek sal julle sommer gou weer sien.
Ek het so bietjie raad nodig in verband met stok en katrol, en dan sal julle my volgende keer sien met die regte gereedskap, en dan hoef niemand weer hulle monde van die grond af op te tel as ek weer die prys vat nie. hahahahaha
:third
Hengel groete en stywe lyne manne

So moet 'n Gallie mos lyk![]()

Ag nee! Ek het nou net vir my varswaterstokke vir Galjoen hengel gekoop!Piet Paling wrote:So moet 'n Gallie mos lyk![]()
As voorsitter van die Galjoen Hengel Kommitee het ons 'n besluit geneem dat daar onder geen omstandighede met enige varswater(karp) toerusting galjoen gehengel word nie....lol
geluk ou Piet dis 'n mooi eerste galjoen..![]()

Mag ons dan nog hengel met prawn mielies?ek hoor die galjoen byt op mielies deesdae.. prawn flavour:doh