BekkerIan, 30 cm is goed ,en as ek kan raad gee gebruik liefs n 6-7-weight of selfs 8 weight naby die riete.met n 6/7 sal jy steeds dieselfde katrol en lyn kan gebruik,.Alhoewel nie ideaal nie kan jy die ligter lyn met dit gooi,soos jy seker al gesien het is afstand nie altyd krities nie. Dit sal jou egter so n bietjie meer pulling power gee.Wat ek al ondervind het is dat n karp nie sommer n vliegie vat wat nie in dieselfde rigting as hy-self beweeg nie .Met ander woorde,bly voor n swemmende karp gooi en hou die vliegie in sy sig-veld,omtrent so 5cm voor hom ,Soms neem instink oor en sal hy die vlieg meer geredelik vat.
Daar is nie regtig een spesifieke vlieg vir karpe nie,ek het hulle al gevang met n bloodworm-vlieg op n dag wat hulle absoluut niks anders wou vat nie.n Bloodworm moet sekerlik die "verveligste" vlieg in die wereld wees.(flippen stukkie rooi wol as jy my vra). Maar karp het nie n baas nie soms vat hulle vlieg en soms kan jy die vlieg in sy bek inwens ,en selfs dan spoeg hy hom weer uit voordat jy iets kan doen.DDD's het al gewerk en menigte dry-flies wat anyway stadig sink sodra die goed nat word ,swart is altyd n goeie kleur en die kenners beweer altyd dat hoe meer skugter die vis is., hoe minder hare/vere moet jou vlieg hê.
Die TVN-vlieg wat alombekend is as die beste geel-vis vlieg het self al n paar geland.Min goed vergelyk met die jag van karp op vlieg ,veral as jy sight-casting doen is dit nogal iets soos bok-koors wat jou beetpak.
Geniet dit en moenie bang wees om te eksperimenteer nie,as dit nie daarvoor was nie ,sou ons hengel al 100 jaar terug gestagneer het.