94.7 Cycle Challenge

Bruggie

Sealiner
Hallo julle,

Wil gou uitvind wie van julle is so mal soos ek om die 94.7 cycle challange te ry Sondag?

CARP1

Sealiner
ROTFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brug,eks heeltemal te dik om op 'n fiets te klim.Jy kan nie die bande styf genoeg pomp om my gewig te dra nie.En dan is daar nie 'n saal breed genoeg vir my chassis nie.As ek na 95km van 'n fiets moet afklim gaan dit voel asof ek iemand se prison b....ch was.....

Wanneer het jou tor afgeval?

Bruggie

Sealiner
Ek het laas jaar ook gery, so die is my tweede keer.

Ja , nee wag , my tor is lankal weg! Jou gat is so seer na die rys dat jy nie eers kan afvee as jy klaar gebollie het nie!!!!!!!!:hyst::hyst::hyst::hyst:

CARP1

Sealiner
As die Liewe Vader wou gehad het ons moes fietsry sou hy nie toegelaat het dat ons iets soos 'n enjin ontwikkel het nie......

CARP1

Sealiner
Ek was 'n toeskouer verlede jaar gewees daar waar julle op die Krugersdorp snelweg geklim het.Soos jy se,die gees is fantasties....

CARP1

Sealiner
Ek het 'n klompie jare terug gehelp by die laaste waterpunt van die Loskop marathon.So 5km voor die eindpunt.Toe daai 1ste knape verbykom besluit ek om sommer langs hom te draf en water te gee;ek meen,hy het al klaar omtrent 50km gedoen en die roete is nou nie juis plat nie.

Wel,surprise-surprise....daai man draf vinniger as wat ek flatout kan hardloop.Toe drink ek maar bier...

Brakkanjan

Senior Member
My fiets van R 14 000 hang in die dak, ek kry glad nie meer tyd om te ry nie, meeste van die tyd is my visstok ook verruil vir 'n graaf of spitvurk.

begin Desember weer ry sal jou volgende jaar join, verseker ;)

Bruggie

Sealiner
Dis reg.My fiets lê al van laas jaar af in die garage. Gaan Sondag vir die eerste keer weer op hom klim van laas jaar se reis af!!

LeonK

Member
wie van julle kan vir ertjies bezuidenhout onthou?
julle weet seker dat sy naam Peer was voor hy begin fiets ry het. Van al die fietsry het hy sy naam na ertjies verander.
:lol:1

CARP1

Sealiner
Rampokker wrote:
wie van julle kan vir ertjies bezuidenhout onthou?
julle weet seker dat sy naam Peer was voor hy begin fiets ry het. Van al die fietsry het hy sy naam na ertjies verander.
:lol:1

:lol:1:lol:1:lol:1

Dit was nou skerp....;-)