5 Spesie Kompetisie op Struisbaai, 27 Feb 2010

Bom

New member
Anchorman wrote:
Manne ek gaan saam met 'n paar van my vriende 'n span volmaak. Ek sal nogsteeds my sealine hoed dra as dit julle sal gelukkig hou
Stuur maar jou span in dat ons dit op die web kan sit. Die persone wat twyfel of hulle moet inskryf moet www.5spesie.coza besoek om te kyk na die reelings en name van bekende sponsors. Dit gaan groot wees. Dit mik nou meer na n 5 Spesie Fees as net n komp.

Bom

New member
The 2010 Struisbaai 5 Spesie Program:

Date
Day
Time
Venue
Events

26-Feb
Friday
17H00 - 20H30
5 Spesie Marquee Tent
Late Angling competition Entries, Event / Ashton Club Clothing sale, juniors collect their free package and potjiekos food tickets for sale.

26-Feb
Friday
20H00 - 21H00
5 Spesie Marquee Tent
Anglers “Captains Briefing” - General and Catch and Release Rules explained. Also final “Catch and Release” areas announced.

26-Feb
Friday
21H00 - 24H00
5 Spesie Marquee Tent
Live Music and “Bring and Braai”. Braai coals will be ready at 21H00 for your use.

27-Feb
Saturday
05H00
Struisbaaimond to Brandfontein se Grafte
Anglers Lines In

27-Feb
Saturday
06H00 - 12H00
Struisbaai Harbour and beach. At Gezobo.
Juniors will be assisted with angling, education, bait, etc. We will supply some bait, hooks en sinkers.

27-Feb
Saturday
13H00 - 17H00
5 Spesie Marquee Tent
Food available - Hamburgers, Boerewors rolls,  Sosaties, etc.

27-Feb
Saturday
14H00
5 Spesie Marquee Tent
Fish Weigh-Inn Starts

27-Feb
Saturday
16H15
5 Spesie Marquee Tent
Fish Weigh-In Ends. Photos will be taken of Angler with his fish.

27-Feb
Saturday
18H00 - 20H00
5 Spesie Marquee Tent
Prize Giving. Lots of spot prizes and Lucky Draws for those attending. Also the raffle draw.

27-Feb
Saturday
20H00 - 21H30
5 Spesie Marquee Tent
Food served - Lamb Potjiekos, Rice with Cake, tarts, etc. for desert.

27-Feb
Saturday
20H00 - 23H55
5 Spesie Marquee Tent
Live Music and Dance

kaspaas

Sealiner
Hi daar Manne en Meisies

Die SSEC:WC soek nog paar manne om saam met Marthin (enigste lid wat seker is hy gaan) namens die Klub aan die 5 Spesies Komp deel te neem. PM my asb as daar lede is wat belangstel.

Kaspaas

kaspaas

Sealiner
Marthin wrote:
Bom wat is die reels ens. Moet ons vrydagaand daar wees?

Marthin, ek sien in Bom se laaste post daar is 'n 'Captains Briefing' tussen 20:00 en 21:00 Vrydagaand. Hy sal seker nog op jou vraag reageer maar dit wil lyk of die deelnemers al Vrydagaand daar moet wees.

Intussen het daar nog geen ander lede op my uitnodiging aan SSEC:WC deelnemers gereageer nie. Lyk my jy gaan alleen visvang. Mobi Dick se vrou het intussen ook 'n spanner in sy planne gegooi deur 'n naweek outing na George te wen.... daardie naweek!!!

Bom

New member
Marthin wrote:
Bom wat is die reels ens. Moet ons vrydagaand daar wees?

Hi Martin,

Ons gaan Vrydagaand 20H00 n kaptein meeting (dop en tjop) hou. Dit gaan meer vir die hengelaars wat catch en release gaan beofen. Ons sal die gebiede aankondig, etc. Hengelaaars kan dan ook vrae vra.......besoek www.5spesie.co.za vir die volle program.

Anchorman

Senior Member
My span is so te sê gereed, ek gaan volgende naweek so lank Struisbaai toe om so bietjie te gaan aasmaak en te kyk waar die vissies skuil!

Bom

New member
Anchorman wrote:
My span is so te sê gereed, ek gaan volgende naweek so lank Struisbaai toe om so bietjie te gaan aasmaak en te kyk waar die vissies skuil!
Wat is jou span se naam...is hy al op die web?

Bom

New member
Anchorman wrote:
nee, ek sorteer nog gou so paar haakplekkies uit. Tot wanneer toe kan mens nog met internet banking betaal?
Ons probeer maar soveel as moontlik internet betalings kry.....dink dit is die 22ste.

Bom

New member
Nou net gehoor ons gaan n dans met n 5 piece band he Saterdagaand. Die Band is die Eggo's van Swellendam. Het hulle gegoogle en die mense rate hulle nogal. R60 ete en dans kaartjie......dink dit is baie billik.

So ouens geen meer verskonning vir julle vrouens of girlfriends om nie saam te kom nie!

Bom

New member
Check the latest of the great 5Spesie prizes out!

Avalon Springs Luxury Resort and Spa
-
Fantastic Prize! 2 nights stay in the Presidential Suite. Imagine relaxing in your own private Jacuzzi in luxury. Value R 6 000!

Sailfish

Sealiner
Bom wrote:
Check the latest of the great 5Spesie prizes out!

Avalon Springs Luxury Resort and Spa
-
Fantastic Prize! 2 nights stay in the Presidential Suite. Imagine relaxing in your own private Jacuzzi in luxury. Value R 6 000!
Ek wil regtig darem nie saam met die ander 5 skirwe blikskottels in n jacuzzi sit nie. Hoe split mens so prys tussen 6 hengelaars wat as n span hengel????:fbash

Bom

New member
Die groot nuus is dat daar 526 deelnemers ingeskryf het!

Daar was so baie pryse gewen, wenners en fotos dat dit my n week gaan neem om alles op die web site te kry. Sal die wenners post sodra ek dit ontvang van die "Scorer".

Wat ek wel kan aankondig is dat Pearly Beach Club die span prys gewen het.

Die O/16 spanne het so ge-eindig. 1) Laerskool Zoetendal van Struisbaai, 2) Ashton Hengelklub, 3) Laerskool Struisbaai. Daar was 19 junior spanne en dit was fantasties om 136 juniors te sien deelneem! Hierdie 3 spanne het uitstekend gedoen aangesien daar WP, Boland, Suid Kaap en SA O/16 deelnemers in die ander spanne was.

Sal later meer info post.

• Ander Sealiners moet asb. post wat hulle gedink het van vanjaar se 5 Spesie.::S [/*]
  •  Mail my persoonlik op mpm@telkomsa.net as jy enige probleme met die 5 Spesie gehad het. :fbash[/*]

ps. ons 5 Spesie teardrop banner is gesteel. Nice momento maar dit gaan ons R3500 kos om te vervang!