5 Spesie Kompetisie op Struisbaai, 27 Feb 2010

kaspaas

Sealiner
Hi daar manne

Daar was 'n versoek dat ons 'n thread spesiaal vir die 5 Spesie kompetisie plaas.

Ons het 'n uitnodiging van die organiseerders (Ashton Hengelklub??) ontvang om 'n span of spanne in te skryf. Ek haal 'n post van Bom aan. Hy is ook 'n Sealiner. Kyk ook na die web werf (http://www.5spesie.co.za) vir meer besonderhede oor die kompetisie.

"Ons sal dit baie wardeer as ons n Sealine span of twee kan kry. Ons wil juis Sosiale eetbare vis klubs teen mekaar laat kompiteer. Pearly Beach, Melkbos, Betty's Baai, etc het hulle alreeds commit. Soos ons, hengel die klubs ook meestal net vir eetbare vis. Daar is medaljes en bekers vir spanne om te wen.

Die katogorie van pryse vir seniors gaan vermeerder word om byvoorbeeld om Catch en Release spesifiek pryse weg te gee. Sover lyk die sponsors se commitment baie positief na laas jaar se suksesvolle Komp (touch wood).

Ek sal by volgende week die catch en release rules op die 5 Spesie websit sit. Die areas is alreeds op die 5 spesie website onder "Maps"".

Dink intussen daaraan en post hierop wie van die SSEC:WC lede is beskikbaar.

Gegroet:SSS

Kaspaas

Bom

New member
Ek is een van die organiseerders van die 5 Spesie....ons het nou net teleurstellende nuus ontvang....hulle gaan die Geelstertfees afstel!

Die goeie nuus is dat die Struisbaai 5 Spesie en die Geelstert Derby voortgaan, ons  borge staan by ons en dat daar nou meer blyplek en hengelplek in Struisbaai gaan wees.

Alle 5 Spesie reelings bly dieselfde. Ons gaan moontlik gratis kampeer plek vir hengel spanne gratis beskikbaar maak en beplan n social Saterdagaand. Sal julle laat weet wanneer  reelings fefinaliseer is.

Anchorman

Senior Member
So as ek dit reg verstaan is daar nou net nie meer 'n tent met vermaak nie? Dan is dit nou net 'n hengel naweek?

Bom

New member
Dit is reg. Ongelukkig gaan die tent met die kunstenaars nie daar wees nie. Ons gaan ons eie Hengeltent he met vermaak.

Anchorman

Senior Member
Laasjaar was ek so omgekrap omdat ek niks gehad het om in te weeg nie, dat ek skoon die prys uitdeling gemis het en om dit alles te kroon vang my neef nog die 2de prys kraker met sy 1ste gooi van die dag. Ek sal maar vanjaar moet opmaak vir laasjaar se brou werk. Ek dink dit gaan beter wees sonder daardie groot fees tent, daai R50 entrance was darem nie nice nie.

Bom

New member
Anchorman wrote:
Laasjaar was ek so omgekrap omdat ek niks gehad het om in te weeg nie, dat ek skoon die prys uitdeling gemis het en om dit alles te kroon vang my neef nog die 2de prys kraker met sy 1ste gooi van die dag. Ek sal maar vanjaar moet opmaak vir laasjaar se brou werk. Ek dink dit gaan beter wees sonder daardie groot fees tent, daai R50 entrance was darem nie nice nie.
Ek het werklik gedink die hengelaars negatief gaan wees. Na die nuus het ek nog net positiewe comments ontvang. Dankie Almal! Daar is werklik baie lucky draws. Ons probeer elke hengelaar ietsie gee. Wat van n shark Cage dive vir twee as n lucky draw.....hoop ons sien jou by die lucky draw! Ons wil graag almal by die prysuitdeling kry want die sponsors waardeer dit.

ps. my seuns altwee kablejoue gevang en lekr pryse gewen. Ek het n momies gehad en moes nog ook al daai lekker pryse weggee ook.....het darem n bottel J Walker Black vir myself gehou!

kaspaas

Sealiner
Manne, ek sit nou net daaraan en dink..... as ons as Sealine Klub spanne wil inskryf, sal die spanlede seker ten minste Sealine hemde moet dra. Net die hoede sal nie genoeg wees nie. Ek sou self graag wou deelneem maar ek het self nog nie 'n blou Sealine hemp nie. Die blerrie goed kos meer as R250!

Enige Sealiners met contacts vir sponsor????^^..

JasonF

Sealiner
Anchorman wrote:
Stel net jou wekker of moet die organiseerders jou wakker bel......:fbash

Tylos

New member
More. As enige iemand nog verblyf wil reel in Struisbaai, kan julle die volgende nommer skakel: 028 435 7905 - Marietjie.

Bom

New member
Tylos wrote:
More. As enige iemand nog verblyf wil reel in Struisbaai, kan julle die volgende nommer skakel: 028 435 7905 - Marietjie.

Daar is ook heelwat spanne wat gaan kamp by die Karavaan Park om naby die 5 Spesie tent te wees. Vra vir hulle om vir jou n plot te gee in die 5 Spesie area en jy kry 25% afslag. Maar bel eers na Maandag, 2010-01-25 want reelings word gefinalise.

Ai, sou lekker gewees het om deel te neem, ek en Hannes101 is daai naweek in Ystervarkfontein/Stilbaai......WIT-MOSSELKRAKER-JAGTOG!!!!!!!!

kaspaas

Sealiner
Loomisx5 wrote:
Anchorman wrote:
Stel net jou wekker of moet die organiseerders jou wakker bel......:fbash
Verbeel ek my of is dit nie die enigste keer wat sekere mense verslaap het nie.... he he

Bom

New member
Ai, sou lekker gewees het om deel te neem, ek en Hannes101 is daai naweek in Ystervarkfontein/Stilbaai......WIT-MOSSELKRAKER-JAGTOG!!!!!!!!

"Jy mors jou tyd op die 27ste in Stilbaai. Wat van as ek jou n kraker (vir n prys) in Struisbaai kan "waarborg" of jou inskrywings geld en petrol terug?"

Bom wrote:

"Jy mors jou tyd op die 27ste in Stilbaai. Wat van as ek jou n kraker (vir n prys) in Struisbaai kan "waarborg" of jou inskrywings geld en petrol terug?"
...ons sal sien....hou maar die thread "Stilbaai: Ystervarkfontein 2010" fyn dop....ek het groot planne...daai mosselkraker prys is klaar gewen....sy naam is Gawie Beeselaar....

Hannes101

Sealiner
Bom wrote:

groot woorde word hier gespreek... ( onthou ons ry met 'n 4.0ltr ford so dit kan duur raak.:fswim

Marthin

Sealiner
Bom ek sal daai deal vat as hy vir almal oop is....
My mosselkraker vs Marthin ration is sover n one sided oorlog.... en die casualties aan my kant is swaar...

Anchorman

Senior Member
Manne ek gaan saam met 'n paar van my vriende 'n span volmaak. Ek sal nogsteeds my sealine hoed dra as dit julle sal gelukkig hou