36.6lbs in the Western Cape

MadCarper

Sealiner
Kaboem, nie almal kan n bank beroof om so n tent te bekostig nie, LOL!

Ons het n Cadac 6-person dome tent, hy is oval. Ons was al deur BAD storms, en hy't nog nooit gebreek nie... en die tent was maar R1400! So ek stem nie saam dat "goedkoop koop is altyd duur koop" nie kaboempie.... dalk met sekere goed, maar ek glo mens moet net jou huiswerk deeglik doen voor jy iets koop... baie kere kry mens n great produk vir goedkoop...
Kyk bv. na KUSAF wat ten duurste Fox goed koop as hy eerder Docs kon kry vir baie goedkoper...... (LOL!!!!! trek net jou been Kusaf....)

kaboem

Sealiner
Wise words MC.....

Maar ek hou by dis n nice tent moer duur maar worth it...

Each to his own...   DOCS blerrie selfde ding as Fox......Wahahahahha

MC- KyK wyd hier kom die klippe van al die Fox fans af....lol

KUSAF

Senior Member
Ja julle manne is seker reg. Ek gee sommer my hele tacklebox weg en dan gaan koop ek alles oor met Docs. Die eerste pm in my inbox wen die system box met alles in. Al wat jy hoef te sit in die PM is "Daar is genoeg plek in kaboem se tent vir hom en MC om lekker lepel te le."

kaboem

Sealiner
wahahahahahahahaha

Daar is genoeg plek vir my jou en Mc om lekker lepel te le.....

Jys welkom grootseun....lol

Flashback

Senior Member
Hel mater eers wil jy met my trou nou wil jy saam met twee ander ouens lepel le!!?? Jyt my nou erg bekommerd ons moet praat!!! Lol!!

MadCarper

Sealiner
Lol...! Nee ek le eerder ALLEEN in my eie brollie dankie....!

KUSAF ekt vir jou ook n paar Stevenson en Vd Merwe hoeke wat jy in jou nuwe Docs box system kan sit!   ;)  

KUSAF

Senior Member
Thanks MC. Ok kerels net die eerste pm wen die prys nie al 90 van julle nie. Ek sien daar is redelik baie van die ouens wat graag n fox suystem vol kryston, fox, korda, esp, nash en korum tackle wil he. Die gelukkige wenner is Kangung. Ek sal vanaand die system box vir hom gaan aflewer.

KUSAF

Senior Member
lol @ MC. Nee maar ek wil nie se ek is n lid van SACS nie.

MC ek het nou n horizon pod splinternuut gekoop vir R819.43 Word hy nou geklasifiseer as n cheapie?

Edge gelukkig as my stokke in die water is is dit net die hardware wat n mens kan sien en nie die end tackle nie. Ek sal net my docs system box moet wegsteek deur die dag en nie op die tafel in die swim vertoon nie.

MadCarper

Sealiner
Hehehe... ek hoop in die nabye toekoms sal jy wel se jy is n SACS member, agv. die verbeteringe... ;)

Nou wie het jy gat in die kop gepraat om die pod vir jou teen daai prys te gee? lol.

JENEL

New member
Ai, ai Kusaf....het mos vir jou al gese dat die horizon nie die geld(wat hy hier in SA kos) werd is nie....lyk my sy prys drop nou en een van die dae kos hy dieselfde as my docks mirage......Whahahah...LOL
Lekker man, dink dit is die regte prys om te betaal vir die horizon pod....dit is meer aanvaarbaar.

KUSAF

Senior Member
lol @ Jenel. Dit help as die wisselkoers in jou guns tel. Ek probeer nou my baas se arm draai om vir my nog een oor te bring dan verkoop ek hom vir R1600 en dan het myne my niks gekos nie.

quinton.gindra

New member
Hi did a session at Laurentia the weekend and improved my PB twice in one day. I have now official arrived with dubbel figures ::S looking forward now at a 30lb.

The first one is 9.48 kg and battled to contain the guy as he still had a lot of energy  as I caught him 10 m from the bank.

Attachments

• FISHING Oct 2010 022b.jpg
    FISHING Oct 2010 022b.jpg
    27.6 KB · Views: 294