2 Vis or 2 OnVis

Bevid

Sealiner
Kyk nou net die bollie wat julle maak. Ek gan suip n paar :beer en vreet n lekker crispy Eisbein. Kom ek terug kantoor toe en dis weer die selfde klomp ou stoutgatte wat bollie droog maak. Nee man. Dit werk mos nie so nie. Plaas julle my laat weet die bollie gan die fan strike. Kyk nou net hoe lekker was dit.

Attachments

• IMG00275-20130201-1241.jpg
    IMG00275-20130201-1241.jpg
    35 KB · Views: 189

Mike Smith

Sealiner
Bevid wrote:
Kyk nou net die bollie wat julle maak. Ek gan suip n paar :beer en vreet n lekker crispy Eisbein. Kom ek terug kantoor toe en dis weer die selfde klomp ou stoutgatte wat bollie droog maak. Nee man. Dit werk mos nie so nie. Plaas julle my laat weet die bollie gan die fan strike. Kyk nou net hoe lekker was dit.

Terrible taste in beer! I feel so sorry for you!:SSS

Bevid

Sealiner
Mike Smith wrote:
Bevid wrote:

Why Mike? You a Black Label drinker? I've heard the zots at work also saying a million of them can't be wrong. But eish, sorry my baas. I is begging to differ. Udderwise, undiyas. :fbash

Mike Smith

Sealiner
Bevid wrote:
Mike Smith wrote:
Bevid wrote:

Why Mike? You a Black Label drinker? I've heard the zots at work also saying a million of them can't be wrong. But eish, sorry my baas. I is begging to differ. Udderwise, undiyas. :fbash

Nope my choice of beer is Heineken. One of the few brews that undergo stringent quality control. Just ripping you man! When my pub runs out of Heineken I prefer an Amstel to a Grolsch! ::S

Bevid

Sealiner
@Mike I tried a Heineken a few weeks back bud. Was not as bitter as a beer should be for me. As for that Grolsh stuff I'm am clueless. Never seen or heard of it before.

Mike Smith

Sealiner
Bevid wrote:
@Mike I tried a Heineken a few weeks back bud. Was not as bitter as a beer should be for me. As for that Grolsh stuff I'm am clueless. Never seen or heard of it before.

Ja nee swaer! You don't get out much, do you?

As Boeta Joe asked Boeta Gammat: "Where do the people in Port Elizabeth go for the weekend?"

And Boeta Gammat anwered: "To PE" :SSS

Kenty

Sealiner
:spite..Hey hey!!!...I am the official BLANKMAN!!!!...AND...julle hou jouself larney!!!..Amstel!!..Henekin!!..en nogal Grolsch!!!....I drink with the "people" Black Label!!!!....

Attachments

• Blankman.jpg
    Blankman.jpg
    11.4 KB · Views: 242

Mike Smith

Sealiner
Darth Vader wrote:
:spite..Hey hey!!!...I am the official BLANKMAN!!!!...AND...julle hou jouself larney!!!..Amstel!!..Henekin!!..en nogal Grolsch!!!....I drink with the "people" Black Label!!!!....

Nothing wrong with Black Label! Used to be my beer of choice years ago!

Mouldz

Sealiner
Mike Smith wrote:
Bevid wrote:

Ja nee swaer! You don't get out much, do you?

As Boeta Joe asked Boeta Gammat: "Where do the people in Port Elizabeth go for the weekend?"

And Boeta Gammat anwered: "To PE" :SSS
Or Despatch:SSS

Koper

Senior Member
Refer to post 2072:
Nogal nie, julle is nie so belangrik

Hou by julle eie thread, moenie ander threads hijack, en hou by die Sealine reëls.

En die oomblik wat ons agtergekom julle spot met van die mods (waarmee julle alreeds besig is) kan julle maar die moeilikheid verwag, dit gaan nie geduld word.

Baie eenvoudig, het ons julle samewerking???

Admin "?"

Bevid

Sealiner
Koper wrote:
Refer to post 2072:

Hou by julle eie thread, moenie ander threads hijack, en hou by die Sealine reëls.

En die oomblik wat ons agtergekom julle spot met van die mods (waarmee julle alreeds besig is) kan julle maar die moeilikheid verwag, dit gaan nie geduld word.

Admin "?"
You have mine. Will try and keep the boys in line to. Not saying it is possible, but I will try. You asked nicely enough. Just one thing I have to ask before I push the post reply button. Can we still tease duifie? I mean he just asks for it.

Mouldz

Sealiner
Bevid wrote:
Koper wrote:
Refer to post 2072:

Admin "?"
You have mine. Will try and keep the boys in line to. Not saying it is possible, but I will try. You asked nicely enough. Just one thing I have to ask before I push the post reply button. Can we still tease duifie? I mean he just asks for it.

Thats not teasing its called Attitude Reajustment Advice

BigBen

Sealiner
MOULDIE wrote:
Bevid wrote:
Koper wrote:
Refer to post 2072:

Admin "?"

Thats not teasing its called Attitude Reajustment Advice

Sorry Mouldie can't agree with ARA....that's Mission Impossble VI.