Yfins in Struisbaai

peks@mweb.co.za

Senior Member
Donderdag gou LiaNelle laat diens in Struisbaai, Willie en Nico laat weet dat die see baie mooi is, en 16h30 daag hul daar op. Besluit om gou Groot Sandkop (10 Nm uit hawe) toe te gaan om te kyk of alles reg is. Daar gekom, bietjie lewe in die water, 22.5 Grade en kleur baie mooi. Konas en ddivers uit, net paar skipjacks.  Terug na vlakbank, selfde storie, geen aksie. 20h00 terug in hawe.

Wou Vrydag na Alpha banke gaan, maar hoor toe van paar Yfins/skipjacks en 2 Marlyne wat by die 12 Myl uitgekom het. 05h00 in die stikdonker uit die hawe, om 06h20 sien ons paar "tuna birds" hop op die water 3 myl v d 12. 3 Deepdivers uit en 2 konas, 10min, al 3 ddivers vas ! Terwyl ons die 3 Yfins inbring, is daar ook 2 strikes op die konas wat nou in die water hang ! Full strike - een verloor, almal in die 15 - 20kg klas. (water persblou en 22.3 grade)

Ek het in die paar keer wat ons op en rondom die 12 myl gewerk het nog nooit soveel lewe in die water gesien nie. Halwe rugbyvelde vol skipjacks en Yfins !! Ek weet nie eens hoeveel ons gerelease het nie, maar om 11h00 was ons moeggevang en het besluit om so 1 uur te troll vir Marlyn, sonder sukses. Om 13h00 terug in die hawe. (een geelstert 7-8kg en hele paar Yfins in die 15 -20 kg klas)

Heelwat Yfins van die 2-4 kg klas ook gevang en gerelease(3.2kg is size). Ongelooflik om so baie jong vis te sien.

Is Struisbaai dalk een van die plekke waar ons Yfins hul oorsprong het ? Hierdie Yfins van 2-4 kg is tog slegs paar maande oud ?

Anyway, ek is besig om my hart op hd plek te verloor en LiaNelle sal beslis elke jaar Feb en Mrt daar wees ! Komende naweek is die geelstert  en die 5 species comp.

Cheers,

Pieter

Bingo

Senior Member
Wonderlik om te sien daar is nog plekke wat die vis nog relatief ongehunderd kan groot word. Daai klein YF is die 100lb's wat oor n paar jaar in die Canyon rond swem.

Wat van n paar fotos vir n lusmakertjie ???

Struisbaai Bo !!!

Anchorman

Senior Member
Pasop net Peks, daai SO kan mens gou moeg maak van die plek! As daai wind mens so week of 2 van die water af hou, kan dit mens nogal bietjie omgekrap maak

peks@mweb.co.za

Senior Member
Anchorman wrote:
Pasop net Peks, daai SO kan mens gou moeg maak van die plek! As daai wind mens so week of 2 van die water af hou, kan dit mens nogal bietjie omgekrap maak

Ek weet ! Het al paar keer goed pak slae gekry. Water gelukkig altyd warm, so jy kry darem nie so koud soos aan die weskus sou die water oor die boot slaan nie.

Dit is ook juis hoekom ons Feb en Mrt daar visvang. Jou kans vir mooi dae met min SO wind is baie beter.  Sbaai is nou maar so - jy kan nie wag vir net naweke en hoop op mooi weer nie - as die weer in die week goed lyk - moet jy gaan !

Cool Blue

New member
jy maak my net lus Pieter!! Nico kon nie ophou praat van hoe lekker die dag was nie. Dit maak dit darem die moeite werd om so ver te ry en goeie vis te kry.

will101

Senior Member
Howzit Pieter ons was met 2 bote uit Saterdag en in totaal het ons net 2 YF gekry van omtrent 5 kg. Die skippies was dik en ons het so 60 van hulle gekry (baie katkos!). 2 Stripeys gesien en die een was aan vir 10s voor hy losgekom het. Santiago was ook saam en hy het 4 of wat yfs gehad ook kleintjie en net soveel skippies as ons.

Barte

New member
Hi Pieter, bly om te hoor julle het so lekker dag gehad. Hoop die vis is nog daar die naweek. Ons gaan weer af ek kyk of ons die vis kan kry.

@Will - was julle ook 12myl se kant toe? Santiago wou vroeer die week Halfway House toe gegaan het, maar het nog geen verslag oor hoe hulle toe gevaar het nie (indien hull gegaan het).

Struisbaai bly maar een van die lekker hengelplekke - so baie keuses van plekke en verskeie tipes vis wat mens daar kan vang (as die vis natuurlik wil saamspeel).

fatcat

New member
will101 wrote:
Howzit Pieter ons was met 2 bote uit Saterdag en in totaal het ons net 2 YF gekry van omtrent 5 kg. Die skippies was dik en ons het so 60 van hulle gekry (baie katkos!). 2 Stripeys gesien en die een was aan vir 10s voor hy losgekom het. Santiago was ook saam en hy het 4 of wat yfs gehad ook kleintjie en net soveel skippies as ons.
Will,as jy weer het kan ek n' paar by jou koop?Ek laaik daai skippies.

peks@mweb.co.za

Senior Member
Het Saterdag aan die geelstert en 5 Specie comp op Struisbaai deelgeneem en darem weer 2 Yfins van 12.2 en 10.9kg gevang. Die aksie was baie minder as die vorige weke, maar nog steeds daar. Sondag is paar manne Alphard banke toe en het weereens hele paar strikes van Marlyn gekry, met een Swart Marlyn waarvan ek weet wat suksesvol release is.

Cheers,

Pieter

Skippy

New member
Visited Struisbaai over weekend 5/6 March.  Had a bearing collapse just before we got there which really spoilt the trip.  Although we had spare bearing was a big job working into the night to repair the trailer.

Attached is pick of replaced wheel with patent cap, it just fitted perfectly and lasted all the way home.

Attachments

• Image0141.jpg
    Image0141.jpg
    46.6 KB · Views: 174

Skippy

New member
Saturday Struis launched late due to trailer work exhaustion and crew over sleeping.  Headed out of harbour with the sea temp about 17c and foggy conditions.  Radio reports indicated green cool water at 12 mile so proceeded to Sandbank about 6 miles out where the water warmed up to about 19 and as the day progressed to 21.8c.

Water was full of skippies on the surface and we had lots of fun reeling them in.  They can give quiet a fight and Blockhead managed to foal hook a skippy near the tail he thought he was into a big one.  What a shock to see it was just a skippie. 

Decker hooked into a nice yf which gave him a fair workout on light tackle.  Here he is

Attachments

• Image0139.jpg
    Image0139.jpg
    25.2 KB · Views: 171

Skippy

New member
Here is the pic of the yf

We managed to catch three in all on trolling.  Had delicious tuna steaks that night.

Sunday up again, but sea tem cool at 18 and thick mist with a fresh north wester blowing.  Mombaked and went back to shore where conditions were absolutely beautiful.  The change in weather conditions within a few miles was amazing.

Packed up as we were concerned about our bearings and headed home.

It is so difficult to predict weather and sea conditions and then plan a trip to coincide with fishing good conditions. 

Attachments

• Image0140.jpg
    Image0140.jpg
    35 KB · Views: 168