Wie is lus vir visvang?

Naruto

Sealiner
Soos baie van jul weet was ek die laaste maand of so baie stil. Dit was agv werk en internet probleme by die huis ens ens.

Maar ek het darem so nou en dan ingeloer om te kyk wat gaan aan.

Na n jaar van ups en downs het dit vir meeste van ons tyd geword om bietjie weg te breuk en rustig te raak langs die water. Dit gee ons tyd om bietjie die jaar wat verby is in perspektief te sien. Ek hoop almal geniet jul hengel uitstappies en mag jul so baie vis vang dat jul memorykaarte in julle fone nie al die fotos kan hou nie.

Ek gaan nie net een keer visvang hierdie Desember nie, maar wel n paar keer. Kan nie nou meer wag om net te ontspan en die natuur te geniet saam met familie en vriende nie.

Reis veilig julle almal en onthou om notas te maak vir jul reports.

Stywe lyne.

Naruto

CARP1

Sealiner
Goed om te sien jy's weer op,Naruto.

Sterkte vir jou trips.Ons gaan af Mosselbaai toe die van die 18de tot die 4de Januarie.

Dalk verwerdig ek myself om 'n lyn in die sout in te stoot.

Alles van die beste en mag dit 'n great Desember vir jou wees.

Wernerbloem

New member
Ja nee dis weer daai tyd van die jaar "so many fishing spots but so little time". Dankie vir al die goeie wense Naruto, lekker vakansie en kersfees hou en voorspoed met die nuwe jaar vir jou en jou familie. So ook vir alle sealiners die wat ver gaan reis ry versigtig en onthou die foto's.

God seen!!!!

PI

Senior Member
Ek gaan bietjie Tierkrans toe en my local Aston Lake aanpak. Ek het recently darem redelik sukses daar gehad.
Geniet julle vakansie en ry veilig.

babablou

New member
Alles van die beste vir almal en hoop die visvang is awsome.

Ek gaan maar vir roodeplaat hallo se, da darm n swembad en als wat my vrou en kind kan besig hou. Dan is dit net ek en die visse, dis net te lekker.:wfish

Alles van die beste vir julle. :fishn

jaco

Naruto

Sealiner
Jis ouens. Lyk my die vis wil byt hierdie vakansie. Ek het saterdag n 6.5kg baber gevang by Oranjeville op n kleinerige graskarp kop. Was soentoe saam my oom-hulle. Dink ek gaan oor 2 naweke weer probeer. Groter aas, groter baber...

wykie

Senior Member
Dankie hoor kan nie wag dat ek tussen kersvees en nuwe jaar gaan om lyn nat te maak nie

Ek het vir my 2 sensation stokke gekry en oefen maar nog eers my gooi om gewoond te raak aan die stokke