Quick question........I can't see the running numbers, is the round numbers the same as the running numbers.
I am reading my meter as 2505 kl........is this right
Â

.....maybe Durbanville people can afford itIs this happening in Durbanville to? There's a big balls up somewhere, it seems like it is all over Cape Town. Our bill has gone through the roof.

Nou hoe gaan ek die meter gelees kry..........want as ek glo n nuwe meter wil he, is dit vir my kosteFrancois,
Dit lyk nie asof dit dieselfde is nie, hier's 'n foto van my meter.
......I am looking for those xray eyeskiller strepie wrote:
Quick question........I can't see the running numbers, is the round numbers the same as the running numbers.
I am reading my meter as 2505 kl........is this right
I would show you a pic of our meter but I cant find it under 3 feet of mud ,yet we get a reading every month ,guys must have exray eyes![]()
Hoe gaan mens die meters gelees kry........ek wil nie hulle inroep voordat ek nie self die meter lees nie..........netnou is dit meer.lolmy water lesing ook 3 keer meer die maand.... En ek is in Kraaibak North, ek kan dit nie bekostig nie....
Marthin wrote:Hoe gaan mens die meters gelees kry........ek wil nie hulle inroep voordat ek nie self die meter lees nie..........netnou is dit meer.lolmy water lesing ook 3 keer meer die maand.... En ek is in Kraaibak North, ek kan dit nie bekostig nie....
......those guys earn the same as docters today................there must be a way to kill the algae (spelling???)killer strepie wrote:
Marthin wrote:Hoe gaan mens die meters gelees kry........ek wil nie hulle inroep voordat ek nie self die meter lees nie..........netnou is dit meer.lolmy water lesing ook 3 keer meer die maand.... En ek is in Kraaibak North, ek kan dit nie bekostig nie....
Pm Boepens he is a shithouse mechanic ,maybe he will know.our meter are different ,just got a little window with the numbers like a car odometer