Wat, Waar en HOE!!!

Longbow123

New member
Hi daar almal.
Eks maar nog redelik nuut aan die Karp storie maar die gogga het gebyt en nou sit hy!!!

Wat ek wil weet is hoe "lees" mens die water? Hoe bepaal jy waar is die beste plek om te staan? Ek besef dit klink seker na 'n dom vrae en ek kry selfs bietjie skaam om dit te vra..... Ekt ook gelees dat die manne praat van "soek die dieper water" in die winter, maar hoe bepaal jy dit nog voor jy 'n lyn in die water gesit het?

Longbow :kaykak

Longbow123 wrote:
Hi daar almal.
Eks maar nog redelik nuut aan die Karp storie maar die gogga het gebyt en nou sit hy!!!

Wat ek wil weet is hoe "lees" mens die water? Hoe bepaal jy waar is die beste plek om te staan? Daar is nie 'n absolute manier om die regte plek te bepaal nie. Jy kan dalk ooglopend op 'n goeie plek staan, maar 80m die water in le 'n sandbank wat jy nie kan sien nie. Ek sou redeneer dat indien jy op 'n punt hengel soos by Sweppie se gronde by Stompdrif, dan moet jy links of regs van die punt gooi waar die punt af drop in dieper water.  Ek besef dit klink seker na 'n dom vrae en ek kry selfs bietjie skaam om dit te vra..... Ekt ook gelees dat die manne praat van "soek die dieper water" in die winter, maar hoe bepaal jy dit nog voor jy 'n lyn in die water gesit het? Dieper water bedoel die ouens hoofsaaklik dat jy maar net verder as normaalweg moet gooi. Die beste manier om dieper water te soek is om die helling van die oewer in ag te neem. As die helling steiler is van die oewer, dan gaan jy mos in diep water voor jou hengel en anders om.

Longbow :kaykak

:welcomesea:

As jy nog vrae het, laat weet my deur sommer 'n PM te stuur.