Vissersvrou

razorrage

New member
Ekt die berig in die stywe lyne gesien en toe wonder ek hoekom baie vrouens nie daarvan hou om saam hul mans te gaan kamp nie, maar tog gaan die kinders saam hul pa. Ek my vrou en my dogtertjie vang saam vis en hul altwee mal daar oor hoekom gee iemand nie n kompetisie vir die dames en dogtertjies nie wa hul n foto post met hul grooste vangs en gewig en waar en wanneer die vis gevang is. Ek dink dit sal hul bietjie aan moedig om te hengel as n gesin. Dit my opinie.

GertV

New member
Vrouens sal meer begin belangstel sodra hulle weet dat daar anders vrouens sal wees met wie hulle kan kuier. Begin 'n Sosiale klub wat nie inegsteld is op kompetisies maar eerder wil kuier. Ek praat nie van 'n suip naweek nie, maar eerder 'n klub waar ma en kinders saam met pa wil gaan kamp en hengel. Sodoende sal jy meer vrouens kry wat sal saam gaan kamp en visvang.

razorrage

New member
Goeie antwoord of opinie maar stel mense nog belang aan sulke social klubs ens en moet hy gerigesteured wees

GertV

New member
Glo nie dit is nodig om so klub te registreer nie. Maar ek glo jy sal altyd gesinne kry wat in so klub sal belangstel.

razorrage

New member
::S ek dink ook so dink ek moet so iets try jong glo ook die kids sal dit ook geniet want dan maak hul maatjies en self die ouers maak ook vriende en dink almal sal dit geniet dankie vir jou raad

Optimus

Member
Ek glo nie dis nodig om spesiaal 'n klub te stig vir vrouens en kinders nie. Daar is baie klubs waar vrouens en kinders hengel en die sogenaamde "suip" nie voorkom nie. Ek, my vrou en kinders is betrokke by so 'n klub en is trots om met die klub geassosieer te word. Hulle kry die selfde geleenthede as ek en ek is seker dat as dit nie vir die klub en die goeie lede was nie sou hulle nie hulle nasionale klere verwerf het nie.

AMG1

Senior Member
Ek en my geliefde hengel ook vir die selfde klub. Ons hengel in die selfde liga as Optimus en sy gesin en moet se dat daar n paar klubs is in ons liga wat ek trot is om mee mee te ding.

In my mening raak baie minder vrouens betrokke by die sport juis oor die ding dat visvang en "Suip" so saam saam loop. Dit gee ons sport n baie slegte naam, dink bietjie hoeveel mense het al vir jou gese "as ek wil drink doen ek dit by my huis" as jy hulle vertel jy gaan die naaweek hengel.