Van Bo "Vaal Rivier"

Klokkies

New member
Ek gaan nou die komende naweek lyn nat maak by Van Bo( naby Lindiques Drift ).dit sal egtir my eerste keer wees wat ek daar gaan hengel. Ek is nie n groot rivier hengelaar nie so dit gaan vreemd wees. Maar met julle kennis van hengel oor n wye spektruum glo ek dat julle my sal help Tjop-Tjop

::slr::   

Enige raad asb,ek sal ook graag grooter vis wil probeer vang , maar het nie kennis van aldie fancy gebalenseerde rod pods nie.

LeonK

Member
brakke is in die hoof se kantoor..LOL

daai deel van die rivier is baie vlak en daar loop ook n stroom juis omdat dit so vlak is daar. gemiddeld is dit 3/4 van n roeispaan diep. dan om dinge deurmekaar te krap is daai hele deel van die rivier n klipplaat.

jy sal sien die visse kom n sekere tyd in en dan raak hulle net weg.

hengel tussen 30-60m en probeer maar n kol bou. sit heel regs teen die draad/boom.

moenie worry oor fancy kombinasies nie. net stats, net banjo, kiana/stats, banjo/cine1 of perdeby, lootie/tac, sweet activator/fx. en moenie bloekom vergeet nie. bloekom en heuning kan dalk vir jou groter karpe gee.

hoop dit help

CARP1

Sealiner
Hoe is die spot heel links,Leon.Was n paar jaar terug daar gewees in die winter.Het op n stadium met n hond lepel gele,en dis al wat daaroor te se het...

Klokkies

New member
Dankie Rampokker,

Ok ek sal Bloekom dan beslis saam vat,jy se die visbyt n sekere tyd. Sal dit dan nou in die oggend of aand wees. Watse groote vis kan ek verwag en byt hulle fluks.

LeonK

Member
Klokkies wrote:
Dankie Rampokker,

Ok ek sal Bloekom dan beslis saam vat,jy se die visbyt n sekere tyd. Sal dit dan nou in die oggend of aand wees. Watse groote vis kan ek verwag en byt hulle fluks.

dis gewoonlik net na sonsopkoms en net voor sonsondergang en dan kan jy maar probeer in die aand. moet nie n fout maak nie, daar kom mooi vis uit. kry n kol aan die gang op so 30/40m en jy behoort vis te kry. regs gooi die bome n groot skadu-kol oor die water wat ek dink die groot verskil is tussen links en regs.

probeer maar vir baber ook

vaalrivier karp gee altyd n goeie fight

Klokkies

New member
Baie dankie Rampokker, Ek gaan vir Baber ook probeer.

Stroppe gaan n gewone gly-rietvlei die ding doen of moet ek na ander

stroppe ook kyk b.v Vaaldam & Babyshoes.

En nog n ding die rivier vloei hy baie sterk daar of nie regtig nie.