Vaalrivier

faniedt

Member
Ek gaan na die Vaalrivier toe hierdie naweek, daar naby Bothaville.  Ek het nog nooit sukses gehad daar nie.  Vra biedjie hulp met traces/rigs vir die rivier.

Ek vang gewoonlik met Rietvlei, werk dit ook by die rivier.  Watter baits werk daar?

Brakkanjan

Senior Member
Hi Fanie, kyk bietjie by die reports, daar is goedjies van die Vaal.

Kry verseker vir jou Mr. Muti se Bunspice 32.

Sterkte en laat weet ons ;)

Bigdan

New member
Hi

Ja n leke ding van die revier is dat jy nie ver hoef te hengel nie veral as jy n leke dieperige stuk voor jou het. jy kan maklik leke voer plek maak hier naby jou onthou net wees maar rustig en hou die musiek in die kar af dit skrik die vis maklik.

faniedt

Member
Die oom se dis redelik diep daar, sal maar sien.  Kan nie wag nie.  Laaste keer wat ek in 'n rivier gevang het was in 2006 by Die Hoek, in Bloemhof, ek het daar my eerste en enigste baber gevang, op 'n pink sweet marshmellow.  Hopelik van ek nog een.:wfish 

silver_foxx

New member
If you get stuck dont be afraid to catch with only one hook. Molasses feeding balls where you're casting's done wonders for me at the river. It is quite unpredictable, esp this time of the year. Dont go without worms & brown bread.

Exavier

Senior Member
Fanie,
Ek het gister terug gekom van n 3 dae trippie op privaat grond langs die vaal. Laas jaar het ons elke dag nette leeg gemaak. Die jaar 4 karpe en 'n baber tussen 3 mense. Die vis spawn, jy sien hordes rond swem maar hulle byt nie. Als probeer tot "fishmilk" en feromone, niks. Die beste aas was maar floaties en peach dip. As ek jou kan raad gee, gaan maar vir die snorre.
Sterkte