To sit or not to sit

Naruto

Sealiner
For the guys that do conventional bank angling at club level: Do you ever sit? And if so, what chairs do you use/prefer? High or low? Upright or laid back? Post some pics and explain why yours is best for you.

Vleipadda

Senior Member
Chairs are dangerous Naruto believe me ever fell asleep on on or fall over one . I tend to stand as much as posible keeps you awake and looking for any movement in the water and along

Enigma

Moderator
I have a high chair.

If the fish are on a 1 - 2 hour bite rate then I sit between bites. Keeping active and moving makes you change before the fish come round to bite.

If the fish are very active I pack the chair away and work hard.

The advantage with a high chair is you can sit on the edge, basically still in a half standing position but taking the weight of the lower back.

Standing all day while waiting for 2 bites or even 1 bite leads to agitation and unnecessary working with the fishing tackle instead of patiently waiting for the bite.

Brakkanjan

Senior Member
Die paar kompetisies wat ek in my lewe gedoen het sien ek die ouens is baie lief om kroegstoele wat hoog is te gebruik.

Ek sit verskriklik min en is geeltyd besig. As ek sit, is dit sommer op een van die spider-chairs.

;)

Naruto

Sealiner
een van die klubs wat ons liga teen hengel het n geen stoel beleid. Hul moet aktief hengel. Een van hul lede het al so 2 keer saam ons n klubkomp gedoen en dai man kan visvang.

Waldok

Senior Member
Ek sit agter op die bakkie se klap. Pak nie meer n stoel in nie, veral nie in die somer nie, vis is net te aktief.

Naruto

Sealiner
Checkers het gereeld sulke Oak gekleurde stoele bar stoele wat kan opvou vir so R150. Ek gaan een van die dae vir my ene kry. Ek dink dis belangrik om naby aan jou stand/kas te wees want dan behou mens konsentrasie. Sons kan mens al te lui raak op daai spider chair en dan vang die ander vis terwyl jy ontspan.

Simen

Sealiner
Ek gebruik een van daardie Grafton Everest lazy boy stoele, julle weet die een wat as jy in hom gaan sit skop daar 'n rusplek vir jou voete uit en jy kan die vibrasie aan die kant stel hoe hard jy dit wil he.

Ek is altyd laat vir die inweeg en vang ook geen vis nie--kan dit dalk my keuse van stoel wees???

Spot net, ek het baie jare gelede (79-82) redelik kompeterend varswater gehengel en selfs toe was daar al 'n debat oor, mag jy sit of nie.

Vergunning was gemaak dat jy by interklub wel mag sit, maar by enige provinsiale of kompetisies teen ander klubs wel nie.

Ek praat onder korreksie maar daardie tyd was die reel oor sit of nie sit nog deur die klub self bepaal.

Ek dink die byt tempo van die vis die dag, bepaal of jy gaan sit aldan nie.

christodeb

Senior Member
Vir my hang als af van die toestande by die venue, bv sit jy in die water. Die tyd van die jaar is ook belangrik, want ek gaan beslis nie heeldag op 'n kroegstoel sit as 'n potensiele wen sak 5 vis is nie.

Dus as dit 'n venue soos Bloemhof sloep is met die huidige toestande dan vat ek die kroegstoel, as dit 'n stil winter venue is dan sal ek 'n gewone opvou stoel vat.

Ons almal is mos groot genoeg om te besluit wanneer dit nie die moeite werd is om op jou g@t te sit en kyk hoe ander visvang nie.

Het n kroegstoel, gebruik dit bitter selde - by die dam, nie die huis nie ;) . Sal dit inpak die winter.
Maar ek gaan akkoord met Enigma se verduideliking.

AndriesH

Sealiner
Jou eie fiksheid en gesondheid het sekerlik ook 'n effek.
Solank jou stoel jou hengel nie bevoordeel of benadeel nie, behoort daar geen probleem te wees nie?

Enige stoel waarop jy net jou bas kan sit, geen ruglening ens. nie.