TN14 - For Sale

OWNER 3

New member
TN14 in good condition with 250mts whiplash backing - R2500.00

Can not post pic send your mail will send you pic

thax

Stapies

Sealiner
Simen wrote:
Koper wrote:
Ah Simen, jy't hom gesien!
Manne, julle verstaan duidelik nie, kom kuier dat die Oom verduidelik

Oom Simen,

Ek soek ook nou so katrolletjie... Ek kry nou 'n ligte 2 -4 oz scratching setup en saam sal hulle mos nou baie mooi werk....lol

Eintlik hoop ek oom kry die een want ek sien die laastes was sommer onder oom se neus verkoop...hahahaha

kaspaas

Sealiner
Sug....maak nie saak hoe vroeg mens aanteken om die items raak te loop nie. Simen het hom reeds gesien! Ek dink dis flagrante misbruik maak van sy Admin "benefits"! Ha ha

Strepie

Sealiner
Julle slaap almal daai katrol was al gisteroggend op gewees.....you snooze you loose en as ek reg aflei is Tuna die gelukkige wenner hierso.

Mannie

Sealiner
kaspaas wrote:
Sug....maak nie saak hoe vroeg mens aanteken om die items raak te loop nie. Simen het hom reeds gesien! Ek dink dis flagrante misbruik maak van sy Admin "benefits"! Ha ha
Definitief, ek dink hy het 'n "notification" opsie vir homself gemaak wat by hom op pop sodra "Trinidad" of "TN" op sealine gesit word in die classifieds :fbash

ejtango

Senior Member
Mannie wrote:
kaspaas wrote:
Definitief, ek dink hy het 'n "notification" opsie vir homself gemaak wat by hom op pop sodra "Trinidad" of "TN" op sealine gesit word in die classifieds :fbash
Ad on Gumtree: http://www.gumtree.co.za/cp-sports-bicycles-fitness-in-tokai/fishing-reels-shimano-trinnidad-16-new-532218389