The Dell

ChriDry

New member
Ek en die Engelsman het die plekkie gekry buite Parys met die naam The Dell op die Vaalrivier. Was daar vanaf 2010-03-29 tot 2010-04-01.
Daar is ongeveer 8 chalets en dit lyk ook of hulle tente toelaat(het twee gesinne in tente raak geloop).
The Dell versorg Cheethas en het ook verskeie ander wilde diere soos Volstruise, verskeie bok-soorte en Potbelly varkies wat daar rondloop. O ja, moenie die bobbejane vergeet nie.
Dit was 98% van die tyd bewolk en het so 40% van die tyd gewissel tussen 'n baie fyn Mot-reen tot een volwaardige wolkbreuk.
Die ou grootes het weggekruip want een van die ander hengelaars wat in een van die tente gebly het, het my meegedeel hulle is gereeld daar vang en vang enige iets tot so 8-9kg karpe en so 13kg barbers.
Die Engelsman het ook haar eerste hengel-sessie gehad.
Het so paar fotos gevat.
Hier die uitsig na regs op met die stroom.

Attachments

• IM001544.JPG
    IM001544.JPG
    21.7 KB · Views: 193

ChriDry

New member
Die Engelsman se heel eerste "vis" wat sy in haar hele lewe lewendig gevang het. Dit was weer gelos en sy het my laat bekommerd word toe sy die "vis" Kerneelsie gedoop het. Elke dag het sy gekyk of sy nie dalk weer vir Kerneelsie kon sien nie.

Attachments

• IM001520.JPG
    IM001520.JPG
    55.3 KB · Views: 190

ChriDry

New member
Derde vis wat die Engelsman gevang het. Nie te sleg vir haar heel eerste sessie nie.

Attachments

• IM001524.JPG
    IM001524.JPG
    69.4 KB · Views: 189

ChriDry

New member
Ek was redelik besig die week en hier is die algemene groote wat ek gevang het. Van 11:00 tot ongeveer 15:30 was dit oor die algemeen stil.

Attachments

• IM001536.JPG
    IM001536.JPG
    64.3 KB · Views: 188

ChriDry

New member
Hier is een wat die Engelsman geneem het terwyl ek stoksiel alleen onder my sambreel sit terwyl dit lekker reen. Maar vistokke sal ek nie los nie of uittrek nie.

Attachments

• IM001539.JPG
    IM001539.JPG
    32.1 KB · Views: 188

ChriDry

New member
En dit is hoe ons elke dag "afgesluit" het. Lekker vuurtjie met 'n vleisie en worsie. Dit is die lewe.

Attachments

• IM001549.JPG
    IM001549.JPG
    44.2 KB · Views: 191

JVW

Senior Member
@CHRIDRY

WHAT'S THEIR TARRIFS? LOOKS LIKE A NICE PLACE.EK STEL OOK BELANG OM

TE GAAN.

JANNIE.

dirkc

New member
JVW wrote:
@CHRIDRY

WHAT'S THEIR TARRIFS? LOOKS LIKE A NICE PLACE.EK STEL OOK BELANG OM

TE GAAN.

JANNIE.
I phoned them and got this pricelist for those interested. I for one will will go there in the next month or two as it does look like a very decent place.

Attachments

• THE DELL Price List 2010.doc
    28 KB · Views: 58

ChriDry

New member
Dankie vir die "Dankies"(hahaha)

Ja, julle ouens kan regtig daar 'n draai maak, gaan kyk by www.thedell.co.za. Jy kan skakel of per e-pos besprekings maak.
Dit gaan nie net oor visvang nie, hulle baie nader dinge wat die kinders en ma kan gaan doen.
As jy wil vang, sal ek se jy probeer om die Visvanger te probeer boek. Ek dink hy het die beste vang-area van die chalets.

groete
Chris

JVW

Senior Member
Dankie vir jou moeite dirkc. Ek gaan genuine n' plan maak om daar uit te kom.

Al is dit net n' wegbreek naweek. Dankie chridry,vir jou report en fotos.

Groete,Jannie.