TCP degie

gertb

New member
Ek wil graag n TCP degie maak vir hierdie naweek se klub kompetisie. Kan julle dalk vir my raad gee oor hoeveel TCP ek moet gebruik om die degie te maak. Begin ek die degie nog steeds met sprite of water en voeg die TCP later by of gebruik ek net die TCP om die degie te maak. ^^..

Almal se advies sal hoog op prys gestel word. ::S:::S

Dankie

Gert

:SSS

PI

Senior Member
Ek maak my pinksweets degies net met die dippie aan. Jy kan miskien as jy jou degie nie te sterk will he nie begin met sprite en dan so n halwe teelepel tcp byvoeg.

Sjoe, as jy n degie gaan maak net met TCP, gaan jy dit moet patenteer as 'n middel om mondsere by visse te dokter. Speel net. Afhangende van hoeveel water/sprite jy gebruik, sal die hoeveelheid TCP verskil. Ek persoonlik maak 'n degie met 1 tlp water en dan net so paar druppels geursel. En gooi dan die meel by.
(ek maak gewoonlik twee degies vir 'n hengel sessie van 8 ure).

Naruto

Sealiner
Ek sou se maak een sterk en een flou degie en kyk hoe werk dit vir jou. Laat weet ons net hoe dit gegaan het.

Jorries

New member
Probeer vir Flowerday Laboratories in Alberton.  Hulle maak 'n produk met die naam van TCA.  Dit is basies TCP sonder die verbode component (wat veroorsaak het dat TCP van die mark af is) en ruik nes TCP.  Ek verneem dat van die bekende vervaardigers van dips ens TCA gebruik as 'n TCP plaas vervanger.  Ek het al self daarvan gebruik en dit het vir my net so goed gewerk as die ou TCP.