Stompdrift dam

Bottie

Member
Was hierdie week by Stompdrift saam met my swaer. Het 'n paar mooi karpe uitgehaal.

Attachments

• vakansie 2012 119.jpg
    vakansie 2012 119.jpg
    48.6 KB · Views: 113
Eish Bottie. Kom hengel jy in my agterplaas en ek het Saterdag proewe daar gehad!

Ek het maar gesukkel so jou raad kon gehelp het :raine

Waarmee het jy die vis gevang?

Strop/aas/dips?

Bottie

Member
JPS, jammer ek antwoord nou eers, maar ek sukkel met 'n sein op Knysna.
Saterdag 7/4. Het eers 9.30 begin tot 18.00.
Stok 1. 110m, Vaaldamstrop,Daiichi no. 2 hoeke.
Sagte Bunspice floatie met swd, onderste hoek, en net 'n swd bo. Boldips, Gatvol, Perdeby en 'n druppel FX. 4 vis. Almal op die floatie gebyt.

Stok 2. 75m, Rietvlei gly, Daiichi .08.(Het later oorgeskakel na#1 en#2 toe, want ek het 5 visse verloor)Boonste hoek:Sagte heuning floatie en swd. Onder swd. Wanneer ek 'n bietjie Peach Perfection op die swd gesit het, was die byttempo tussen 9 en 25 minute.
Boldips:Oxblood en Stuttafords, somtyds 'n spuit GP rooi, die wind het bein waai. 8 vis gekry. 6 daarvan op swd hoek. Ek moet meld dat ek 10 voerbolle ingegooi het voor die sessie.
Ek gaan kyk of ek die ander twee dae se report ook vandag kan doen, maar die sagte lyfie praat klaar van winkels wat oopmaak.

Bottie

Member
Ek moet egter noem dat ek van 13.00 tot15.00 nie'n byt gekry het nie, maar my swaer het toe begin vang. Sy hengelafstand was 40 tot 60m. Hy het TAC en oxblood gebruik, met net floaties, geen degie nie. Ek het ook gesien dat die mense van die plaaslike klub almal naby hengel. Dis jammer ek moet die naweek al teruggaan, want hulle het 'n komp. op die 5e Mei, en ek hou van die dam.

Thanx Bottie. Het al klaar 'n paar idees wat ek sal toe pas, hopelik Donderdag as oefening voor ek Saterdag weer daar moet wees vir die volgende proef.

Jou tips help ook 'n paar ander ouens hier op die site :wfish

Baie dankie en groetnis.