Ek maak my eie koper hier dankie......Fanie as n Koper(dief) hulle in die hande kry is daar moeilikheid vir hulle.
Ek sal self baie graag n kopie van daardie boek wil he!!! Ek sal dit net fotokopie en die selfde dag terug bring.Jy is reg Fanie my vrou het my ook nou reg gehelp. Ek het maar net getik wat die boek se. Marthin dit is die boek met die smoor snoek resep in. Gedruk in 1987. Jy weet waar my huis is.
Ian ek hoop jy het n mobile copier. Die boek sal my vrou nooit uit die huis laat gaan nie. Te veel sentimenteele waarde aan die boek. Sy het wel gese dat die boek bestel kan word deur Keur(Tydskrif)JasonF wrote:Ek sal self baie graag n kopie van daardie boek wil he!!! Ek sal dit net fotokopie en die selfde dag terug bring.Jy is reg Fanie my vrou het my ook nou reg gehelp. Ek het maar net getik wat die boek se. Marthin dit is die boek met die smoor snoek resep in. Gedruk in 1987. Jy weet waar my huis is.
Dit is in daardie tiepe kookboeke waar jy oorspronklikke disse kry wat aangeleerde resepte bevat wat van generasie tot generasie oorgedra is en baie van verlore geraak het.
Ons Afrikaners se tradiesies en gewoontes is vinnig besig om te verdwyn a.g.v. hoe die wereld en ons eie omstandighede verander het in die laaste paar dekades.
So, hierdie tiepe leesstof moet bewaar en waardeur word en dus soos goud opgepas word!! "In fact", ek sal dit by jou koop vir n biddelike bedrag!
Ook maar net omdat SY so gese het... :-DJy is reg Fanie my...
Ek verstaan heeltemal. Ek raak maar net so lieries oor sulke klasieke kookboeke. Sal vir Keur kontak en een bestel.ian bergh wrote:Ian ek hoop jy het n mobile copier. Die boek sal my vrou nooit uit die huis laat gaan nie. Te veel sentimenteele waarde aan die boek. Sy het wel gese dat die boek bestel kan word deur Keur(Tydskrif)JasonF wrote:Ek sal self baie graag n kopie van daardie boek wil he!!! Ek sal dit net fotokopie en die selfde dag terug bring.Jy is reg Fanie my vrou het my ook nou reg gehelp. Ek het maar net getik wat die boek se. Marthin dit is die boek met die smoor snoek resep in. Gedruk in 1987. Jy weet waar my huis is.
Dit is in daardie tiepe kookboeke waar jy oorspronklikke disse kry wat aangeleerde resepte bevat wat van generasie tot generasie oorgedra is en baie van verlore geraak het.
Ons Afrikaners se tradiesies en gewoontes is vinnig besig om te verdwyn a.g.v. hoe die wereld en ons eie omstandighede verander het in die laaste paar dekades.
So, hierdie tiepe leesstof moet bewaar en waardeur word en dus soos goud opgepas word!! "In fact", ek sal dit by jou koop vir n biddelike bedrag!