SSEC:WC Competition 4 December 2010 - Macassar

My vissie het weer vry geswem, wel ek het geen keuse gehad nie...enige vis wat by daai "pyp" gevang word moet maar eerder weer sy vryheid kry, daai water is te besoedeld om enige vis te hou wat daar uit getrek word.

Attachments

• SDC18335.JPG
    SDC18335.JPG
    50.8 KB · Views: 129
Jason se platvis wat hom so bietjie besig gehou het, beide die kabeljoutjie en die platvis was ge-tag en weer re-lease. Die platvis se lengte tussen die vlerke was 103cm en die kablejoutjie was 65cm.

ps: Marthin, dankie vir my katrol vir die pienkstok...ek wag nou nog daarvoor...eisch, lyk my jy sal maar die stok nou vir 2 maande moet vat....lol

Attachments

• SDC18322.JPG
    SDC18322.JPG
    32.7 KB · Views: 126

JasonF

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
My vissie het weer vry geswem, wel ek het geen keuse gehad nie...enige vis wat by daai "pyp" gevang word moet maar eerder weer sy vryheid kry, daai water is te besoedeld om enige vis te hou wat daar uit getrek word.
Jy kan dalk latex vergiftiging kry as jy daai vis eet. Het jy al recover na jou draf sessie agter jou pension pipe aan.

Loomisx5 wrote:
***Galjoen*** wrote:
Jy kan dalk latex vergiftiging kry as jy daai vis eet. Het jy al recover na jou draf sessie agter jou pension pipe aan.

lol...daai was k@k funny...ek het my m@er af gehardloop agter daai bliksems aan.....ek sukkel nog om my asem te kry....::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn

Ek het jou vis gaan laai op die 1ton submissions, dink hy maak 20kg!

JasonF

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
Loomisx5 wrote:
***Galjoen*** wrote:

lol...daai was k@k funny...ek het my m@er af gehardloop agter daai bliksems aan.....ek sukkel nog om my asem te kry....::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn

Ek het jou vis gaan laai op die 1ton submissions, dink hy maak 20kg!
Nou net gekyk op die all species calculator. Dit was 20kg. Sou like om die een te kry wat my lyn gebrand het.

Jaccil                   30

Seawiid                30

Meesterbeer         30

Mangi                  30

wjmonty               30

Mobi Dick             30

Extremist             30

Hammerkop          30

ChrisvN                30

Lushwill                30

Wally 101             30

Craig Myburg        30

Dafishking            30

Strepie                 30

Tylos                   40      Kolstert             (32cm Not released)

Jo-Jo                    40      Kob                  (54cm Not released)

***Galjoen***       105     Kob                  (65cm Released)

ps: Dankie Nico vir die update, sal scores nou update....:addn:addn:addn

Strepie

Sealiner
Geluk Wikus en al die ander wat vis gekry het. Dis nou die 2de week in 'n ry wat ek net 'n sandy kry.....een van die dae!

Strepie

Sealiner
Wikus waar het jy daai 2 bul galjoene gvang wat nie gerelease is nie. Macs? pic of 2 man. ek het dit iewers gemis.

Strepie wrote:
Wikus waar het jy daai 2 bul galjoene gvang wat nie gerelease is nie. Macs? pic of 2 man. ek het dit iewers gemis.

wanneer was dit....? Die seisoen is al toe vanaf die 15de Oktober....moes seker 'n tydjie terug gewees het?

Attachments

• big1.jpg
    big1.jpg
    29.7 KB · Views: 89

Strepie

Sealiner
Weet nie wanneer jy hulle gevang het nie, maar wetter dis 'n mooi vis daai! Het nog nie die foto gesien nie.

PS het nie bedoel jy het hulle die naweek gevang nie. Het na die jaar se statistieke gesit en kyk wat jy hier gelaai het.

DJP

Sealiner
Wanneer het jy die Galjoen gevang Wikus?

Ek het nog glad nie daai pic gesien nie, dis 'n huge galjoen!!!

jaccil

Senior Member
Lyk soos een van daai bulle wat hy by De Hoop gevang het! Dink nie daar swem meer baie van daai menere in dié baai nie!

lol....dis een van Strandfontein se bulle...het haar die 10de Oktober 2010 gaan jag en sy het geval vir 'n plasiek "camo worm" met maanskyn wurm gedraai.

Hierdie een was verlede jaar die tyd en was weer re-lease...buite seisoen jy weet!

::S::S::S::S

ps: Jacques, hulle is nog hier, jy moet net weet waar om te gaan soek....:fbash

Attachments

• Galjoen_Galjoen 50cm.JPG
    Galjoen_Galjoen 50cm.JPG
    45.8 KB · Views: 76