Social Te Vaaldam.

HennieG

New member
Wel as 'n man wil vis ...dan moet jy maar gaan vis.

Ek die oudste seun en twee vriende het gaan gooi anderkant Oranjeville op 'n privaat plekkie. Die dag het maar stadig afgeskop. Die hoof idee was om te gaan werk aan die seun se gooiwerk...wel, uiteindelik het daar nie te veel van dit gekom nie maar 'n paar gevolgtrekkinge was gemaak.

Vis het ok gewees, nie te hard gwerk. Die seun het 19 in sy net gehad van so ±8kg totaal. Die een vriend het 4 gehad, so 5.5kg insluitend 'n 3.5kg karp. Die ander pel het meer aan ander toerusting en styl gewerk en het 2 vis gehad. Ek het 8 gehad, saam so 13.5kg...'n paar mooi karps, 2 babertjies en een muddie.

'n Aangename dag met goeie geselskap op kantoor gewees!!!......en o ja, ek raak bekommerd oor die seuns, hulle begin my reeds oordonder?!?!?!.......

Fanie

Sealiner
Iets om voor dankbaar te wees as die laaities gretig is om iets te wil doen, mens kan hulle aanvuur en ondersteun.

Wat my vang en tot in my siel in frustreer is die outjies wat soos zombies daar sit en net absoluut niks doen nie en skynbaar geen belang in enige iets het nie !

Ek en my een pel het gister so lekker gelag, hy was hier saam met twee van sy seuns, ook al grootmense, maar die een is so angstig om goed te doen en om goed gedoen te kry, die mannetjie wil net opperate :-D

Klink of julle lekker gevang het !

Brakkanjan

Senior Member
Hennie, jy het my huilerig en jaloers nadat ek met jou gister gesels het ;) My gras is gesny en alles in die tuin is so te se klaar.

Ek het toe die Shimano's gespoel, elk met 600 meter se lyn. Weet jy wat dis te min ek sal nog lyn moet gaan kry ;)

Bly julle het lekker gevang, die Sealine Social is oor 2 weke!

Lekker week!

LeonK

Member
baie nice hennie en ek moet se dat jy bevoorreg is om seuns te he wat jou passie met jou deel.
dis mos nou lekker