[size="4"][/size][size="3"]You have either seen or

Reelrun

New member
Baie dankie aan almal wat betrokke was, ek het rerig baie geleer en sou graag wou aansluit maar Klerksdorp is biejie ver van julle af. Ek kon ongelukkig nie langer bly na die tyd en het nog n paar vrae. Wat is die beste tyd van die jaar om Gillemintjies te teiken? Sal n Shimano slade 4000 voldoende wees vir babers met die "buddy cast" metode. Ek het gister weer bietjie gaan kyk na braid maar is nie seker watter een om te vat, hulle het voorgestel ek moet die Sufix 50lb Performance braid koop. Julle het n paar keer Rapala braid genoem maar watter een?

Baie dankie weereens.

DWB

Sealiner
Hi Reelrun, die Shimano Slade is 'n goeie katrol vir sy prys, en ek is seker dit sal voldoende wees. Maar 'n baitcaster is normaalweg 'n beter opsie in terme van akkuraatheid. Ek gebruik 'n Tica Caiman 100 & 150 en is baie be-indruk met hulle en sien kans vir groot vis. Onthou net as jy braid op 'n koffiemeul gebruik moet jy na die diameter kyk, jy kan nie te dik gaan nie. ek sal self nie voorstel om dikker as .36mm te gaan nie maar ek kan verkeerd wees. Die rapala casting braid werk goed. Maar daar is ander goeie opsies in die mark. Suffix is goed.

Ghielies is seker maar makliker sigbaar in die somer

Update jou Location in jou profile, dan weet ek as ek weer klerksdorp toe kom om jou op te spoor.

Sover ek weet het die tackle shop in Buffeldoorn Straat(Dink ek - dis die lang straat met al die baie shops in) het 'n ou wat babers aanvat op kunsaas, en dit kan dalk 'n goeie plek wees om te begin

Reelrun

New member
Hi Deon, die dikte was .34mm maar ek sal weer gan kyk vir die Rapala lyn. Ek het n baitcaster maar ek maak meer knope los as wat ek visvang, het hom so ruk terug gebere maar sal maar moet oefen met die baitcaster. Gebruik die Slades as ek geelvis vang, geding om maar net n ekstra spool te kry met braid.

Ja dit is Buffeldoorn,sal bietjie met hom gaan praat as die trek kla is. Ek het ook altyd my vlieg hengel toerusting by hulle gekoop.

DWB

Sealiner
As dit die plek is met die ou met die af been dan ist dit hy!

Ek het seker 3 slades as dit nie meer is nie, baie goeie katrolle vir die prysklas.

Die baitcasters kom met oefening, maar jy kan 'n koffiemeul met baie sukses gebruik. Oefen in jou erf met 'n emmer en kyk hoe gereeld jy in die emmer kan gooi op so 15m of so. Ek gooi regs en gebruik my linkerhand om die lyn the "Feather" of te stop as dit in die regte spot is, dus kan jy dan baie akkuraat met die grinder gooi.

slaan net so gou moontlik die bail arm toe, anders gaan jy hom mis!

Droomvanger

Senior Member
Hi Reelrun. Ek stem saam met DWB se opmerkings. Ek sou eerder gaan vir die baitcaster vir 'n goostok vir babers. Slade 250 vir geelvis. Braid sal werk vir die geles, maar ook nylon - ek sou nie swaarder as 10pond gaan, tensy daar baie sruktuur is. Daar is 'n gawe kunsaasklub in Potch as jy belangstel PM my dan gee ek jou die kontakbesonderhede.

Fanie

Sealiner
Dis natuurlik altyd pret as jy so 'n op en wakker babertjie van so 8 tot 10kg op daai 10lb lyn optel.

Oefen in jou erf met 'n emmer en kyk hoe gereeld jy in die emmer kan gooi op so 15m of so.
Ek stem nie saam nie. Oefen op die babers, dis die gouste wat jy leer :-D

As jy met 'n baitcaster leer gooi, laat iemand jou wys hoe om hom op te stel en moet aan die begin nie probeer ver gooi nie. Dit sal later self kom. Vir gooi is dit die lekkerste katrol wat daar is, jy gaan al jou koffie grinders nog weggooi.

Fanie

Sealiner
Jou baitcaster moet 2 casting drags he. Die een is die knoppies op die spoel se aste weerskante. Om dit reg te stel, sit jou kunsaas aan waarmee jy wil gooi bv 'n loodkop.

Druk die knop soos wanneer jy gaan gooi sodat die spoel vry is om af te rol. Stel die knoppie (dis gewoonlik die regterkantste knoppie) op die spoel se ente sodat die loodkop net net nie vry afrol nie. Op 'n nuwe katrol sal dit so bietjie verstelling aan die begin nodig het totdat die katrol ingegooi is.  As jy 'n swaar kunsaas gooi, moenie die knoppie te vas draai nie.  Die' drag is net om die spoel teen lae spoed te stop.

Die magnetiese drag is die ander drag, sommige katrolle het ook 'n sentrifigale casting drag wat nie verstelbaar is nie.

Vir ligte kunsase kan jy die magnetiese drag bietjie losser stel en swaarder bietjie stywer, maar die drag is meestal om overwinds in die wind te keer. Hoe vinniger die spoel draai hoe harder rem die magnetiese drag.

As jy begin gooi stel hom meer op, en stel stelselmatig af totdat jy so een los rol van die lyn op die spoel sien, hy's dan optimaal gestel om afstand te kry.

Moenie soos met 'n koffie grinder gooi en die kunsaas uitskiet nie, jy moet gooi soos wanneer jy kleilat gooi. Die kunsaas moet saam met die stok se punt spoed en momentum kry. Gooi aan die begin horisontaal sodat jy net eers die gevoel kry.

Reelrun

New member
Dankie Almal, sal die naweek braid gan soek en hoopelik kan ek oor 2 weeke n paar fotos opsit van my baber vangste.

Ek gan later vandag daai baitcaster bietjie oefen,dankie vir al die raad.

The Owner

Senior Member
Reelrun, ek stem saam met deon dat jy in 'n emmer moet oefen. As 'n mens nie kan gooi nie + jy het viskoors want jy sien 'n honger baber dan kan jy 'n groot kraaines gooi wat jou kan verhoed om vir die res van die dag met daai katrol te vang. Viskoors is 'n lelike ding::jest, kannie wag vir daai fotos van jou eerste babers vir die seisoen nie!

Zoompoep

New member
Droomvanger - ek is opsoek na enige dvd's wat my kan leer van vars waterkunsaas hengel

Die vis winkels hier rond ken nie so iets nie

Dankie