[size=4]Me, riaandl and his younger brother went o

kopstamp

Sealiner
julle nie keen vir n raggie hole session more middag to vroee aand nie? van 5uur tot so 9uur?weer, water, gety speel almal saam....

Riaandl

Sealiner
mikesfb wrote:
Adam if i may ask, what baits were you getting the blues on? and casting into gullies or onto banks?

Mike it was onto the banks and into the gulley's. The bait was mudprawn and pike. For some reason they was not to keen about chokka or any combo containing chokka.

Must give us a shout when you arrive then we make a trip, before you pack away your rods.

Riaandl

Sealiner
kopstamp wrote:
julle nie keen vir n raggie hole session more middag to vroee aand nie? van 5uur tot so 9uur?weer, water, gety speel almal saam....

Sal daai een moet uitsit, wat is jou planne vir die naweek?

Het so bietjie te veel goed die week

kopstamp

Sealiner
Ons is besig om n robberg trippie bymekaar te sit. Ek moet gaan vir n troue, so sondag gaan ons vis!

Ants van sealine is van vandag daar vir n week in die area, so ek wil miskien deurskiet om n sessie te maak saam met hom. Ek sal volgende naweek weer in st francis vang, hopenlik sal ons mekaar nie weer misloop nie.....

mikesfb

Senior Member
Coming down on monday for six weeks, so will fish with you guys before the rods get packed up, Kopstamp are you going to fish st francis point the weekend after this coming one?