SHIMANO LC'S FOR SALE

JENEL

New member
I've got 3 x Shimano LC's baitrunners spooled with Mono Double X 0.34 PLATINUM PLUS .......@ R1400.00 each. Price not neg. Collection for buyer at Germiston/Boksburg.

PM me or call 078 815 8142

kaboem

Sealiner
This is a Deal guys...

These reels are brand new and have only seen the water twice!!!!

And it is R450 cheaper than most tackle stores.

DWB

Sealiner
Kom ons los nou die man se post uit. As dit sy prys is is dit sy prys.

Ek gaan julle posts verwyder...

kaboem

Sealiner
DWB

Los hulle k@k posts op sodat ons ander wat mense wil support hulle kan K@k vertel.

Daar moet altyd iemand met n snotty comment wees, of iets k@k te se he. Die pros as dit by pryse kom.... En jy kan maar gaan kyk dis altyd dieselfde mense ook.

As jy nie belang stel nie hou jou bek!!! Los die man laat hy sy katrolle verkoop!!!!

lionelc

New member
Baie goeie prys daai JENEL ek hoop net ek het die finansies gehaad vir daai oukies,maar as ek eendag groot is sal ek ook vir my n paar LC's kry.LOL.

Flashback

Senior Member
JENEL wrote:
I've got 3 x Shimano LC's baitrunners spooled with Mono Double X 0.34 PLATINUM PLUS .......@ R1400.00 each. Price not neg. Collection for buyer at Germiston/Boksburg.

PM me or call 078 815 8142
Sorry Ouens ek het die katrolle gevat, gaan nie dat my mater die goed verkoop nie, hy kan hul wee kom haal as hy reg is!!
Ja my maat dis ma n duur storie dink ek as n ou se dogter trou!!

JENEL

New member
Hannes: Baie, baie, baie dankie my maat.
Dankie...Dankie...Dankie is al wat ek nou kan se en GOD sal jou seen.

kaboem

Sealiner
Hey Johan

Die Hannes is nou vir jou n moerse smart toppie....LOL

Hannes dit is nou regtig smart van jou, jy is regtig n vriend duisend.... as ek nie getroud was nie het ek jou sommer getrou.....lol

Great stuff! Well done mater....

Flashback

Senior Member
kaboem wrote:
Hey Johan

Die Hannes is nou vir jou n moerse smart toppie....LOL

Hannes dit is nou regtig smart van jou, jy is regtig n vriend duisend.... as ek nie getroud was nie het ek jou sommer getrou.....lol

Great stuff! Well done mater....
Praat ma eers met my vrou sy verskil dalk met jou!!
Jul kan nou ma op hou, as die storie om geruil was sou hy die selfde vir my gedoen het!!
Ma ek is bly ek kon help!