SECRET RECIPES

novice fisher

New member
Hi Daar

Die groot vraag hier gaan wees is daar enige van die ou hengelaars wat een of twee geheime met ons jong ouens sal deel om ons ook kaans te kan gee om 'n vissie te kan vang, soos ek al gesien het gaan baie die geheime graf toe vat.

'n geheime dip of deegie kom nou asb ouens.

FRITZABU

Sealiner
Hi jong my jare se kompeterende hengel het my een ding geleer wat ek altyd graag oordra nl:

vertroue in die plek waar jy hengel maw jy moet goed voel oor die plek ,

jou eie aas waaraan jy volle vertroue het en wat gewoonlik vir jou werk ,

die stroppe wat jy gebruik kan ook groot rol speel maw waar jy hengel gaan bepaal watse tipe strop jy moet gebruik op die dag !

Deeg nr 1 aas en geheim is vars gemaak en persoonlik verkies ek om dit te maak met water van waar ek gaan hengel

Hoop dit help jou so ietwat

Gertus

Senior Member
FRITZABU wrote:
Hi jong my jare se kompeterende hengel het my een ding geleer wat ek altyd graag oordra nl:

vertroue in die plek waar jy hengel maw jy moet goed voel oor die plek ,

jou eie aas waaraan jy volle vertroue het en wat gewoonlik vir jou werk ,

die stroppe wat jy gebruik kan ook groot rol speel maw waar jy hengel gaan bepaal watse tipe strop jy moet gebruik op die dag !

Deeg nr 1 aas en geheim is vars gemaak en persoonlik verkies ek om dit te maak met water van waar ek gaan hengel

Hoop dit help jou so ietwat
X2

Sukkel maar

Senior Member
Ek het nou gister vir my twee dippies gemaak , maar ek wil eers net kyk hoe gaan dit die naweek. As dit werk sal ek dit oordra. Dalk is daar al so iets , maar ek het dit nog nooit in die winkels gesien nie. Ek noem hulle : Riaan se vaaldam monster en Riaan se vaaldam prop......::S

Bakebeans

New member
Skoon Lennons Duiwelsdrek en FX

Lennons net so groot soos 'n 10c stuk nie meer nie anders jaag jy die vis weg

Red_Shark_10

New member
Sukkel maar wrote:
Wat is lennons?
moz-screenshot-2.jpg

Dis 'n reeks medisyne wat by enige apteek of winkel soos Pick & Pay of Spar gekry kan word. Daar is 'n groot verskeidenheid produkte van duiwelsdrek tot witdulsies en rooilaventel. So lyk die produkte..
moz-screenshot.jpg
moz-screenshot-1.jpg

Attachments

• 18719_thumbnail_Duiwelsdrekdrup3d.jpg
    18719_thumbnail_Duiwelsdrekdrup3d.jpg
    27.4 KB · Views: 213

Naruto

Sealiner
Ek kan nie wag vir einde November en Desember nie. Dan gaan ons lekker visvang! Vaaldam hier kom ek!

Sukkel maar

Senior Member
Wat 'n k@k naweek vir visvang! Ons het al 4 seisoene gehad sommer elke uur op die uur. Dan brand jy , dan waai jy weg , dan is jy nat , dan bibber jy van die koue en dan begin als weer van vooraf. Niks bo 1.5kg gevang nie. Baie gesukkel om te vang. Sal in desember weer gaan try. Hopelik is die weer meer stabiel dan.