Safe conventional rigs

Wessel109

New member
Hi Guys

Specially you guys on specimen side would like to start a thread on how to build carp safe rigs that will still appeal to the conventional angler.

I have a couple ideas but will only be able to post next week will appreciate input.

Simen

Sealiner
Will be great if we can get some good tutorials in the freshwater/specimen section

Currently busy with freshwaters own FAQ sub forum

ADMIN "S"

Flashback

Senior Member
Wessel109 wrote:
Hi Guys

Specially you guys on specimen side would like to start a thread on how to build carp safe rigs that will still appeal to the conventional angler.

I have a couple ideas but will only be able to post next week will appreciate input.

Dis reg laat hul kom, sal graag wil sien, nice om te sien dis nie net die spesie manne wat jammer is vir die karps nie

Vleipadda

Senior Member
Flashback wrote:
Wessel109 wrote:
Hi Guys

Dis reg laat hul kom, sal graag wil sien, nice om te sien dis nie net die spesie manne wat jammer is vir die karps nie
Dis die eerste keer wat ek n uitnodiging sien , en daar was nog net 1 spesie hengelaar in die kaap wat bereid was om my iets te wys , verder word ek van forum na forum verwys & van persoon tot persoon

Flashback

Senior Member
Dagse Vleipadda

Ag jong ek dink dis ma die klipgooiery tussen die papgooiers en die spesie ouens wat maak dat dit gebeur! maar nou moet ek my woorde goe kies.....laat ek dink?? Dis sommer ST.........T As ons ons spesie manne so behep is oor die karp veiligheid hoekom dan nie die inligting deel en ander ouens leer nie?? En dan wil ek ook nie se ek weet als nie maar ek weet wat werk vir my!!Ja en ek sal graag wil sien wat se idees jul het vir karp veiligheid en dan kan mens idees uit ruil!!! Gaan nie oor enige iets anders as n gesaamentlike belangstelling oor veiligheid van die vis maar op verskillende maniere!!

So ja ek se weer ek sal graag wil sien!!

Flashback

Senior Member
Freaky Frikkie wrote:
hei daar is darem van ons pap gooiers wat wat soos beskaafde mense hengel.....lol
Nee Frikkie dit weet ek ook meskien moes ek nie die opmerking gemaak het nie! Lek my voet in die strik gesit!!

Ons is maar bekommerd oor die karp jagters wat Dood maak als wat gevang word!
Daai ouens moet nie geleer word hoe om die grootes te target nie!!

Vleipadda

Senior Member
Flashback wrote:
Ag jong ek dink dis ma die klipgooiery tussen die papgooiers en die spesie ouens wat maak dat dit gebeur! maar nou moet ek my woorde goe kies.....laat ek dink?? Dis sommer ST.........T As ons ons spesie manne so behep is oor die karp veiligheid hoekom dan nie die inligting deel en ander ouens leer nie?? En dan wil ek ook nie se ek weet als nie maar ek weet wat werk vir my!!
Tans is ek n die transisie fase en dits moeilik om nie 'n leermeester te he nie . Trail & error is eerstens gevaarlik en tweedens baie uitgerek om te lees wat daar gedoen moet word en dan te implementeer is nie die maklikste ding om te doen nie

Flashback

Senior Member
Ek hoor wat jy se wel jy bly bietjie ver mater anders sou ek jou graag gehelp het maar sal nog steeds help waar ek kan met fotos en verduideliking!!

PM my as jy enige iets wil weet en as ek kan sal ek help!!

As jy jou rietvleistrop met 'n sterk skaglyn van 30lb bind en jy het net een hoeklyn van 10lb dan is jou strop veilig genoeg. Jou sinker kan nou wel nie afgly nie, maar onthou dat jou hoeklyn is maar 10lb. Selfs 'n klein karpie breek daai 10lb vinnig. Die lyn is ook monofilament so dit gan deur skaaf en daar is rek in wat dit makliker laat breek. Verder moet jou hooflyn tenminste 10lb wees met 'n lekker leader van 20 - 30lb. Jy verloor nie sommer 'n vis nie en as iets afbreek is dit gewoonlik jou hoeklyn. Die probleem met stroppe is die twee hoeke, dun skaglyne, leaders en hooflyn en as die ouens braid as hoeklyn gebruik. Gebruik dikker lyn vir jou skaglyn, leader en hooflyn, gebruik 10lb mono vir jou een hoeklyn en jou rietvleistrop is veilig genoeg vir klein karp. Let asseblief op dat dit vir klein karp is. Ek vang nie met hierdie gerei in damme wat struktuur het en baie vis oplewer oor 5kg. Dis onverantwoordelik om met opset karpe oor 5kg in damme met struktuur te teiken.

As die groter vis begin byt en die eerste een breek jou af, hou op vang of gebruik ander gerei.

Naruto

Sealiner
Wanneer ek groter vis teiken of tussen struktuur hengel, gebruik ek 14lbs hooflyn met 9lbs hoeklyn. As iets breek is dit gewoonlik die hoeklyn. Soms gebruik ek ook eerder n glysinker op die hooflyn met n enkelhoek. Het nog nooit gehak met n vis aan die lyn met hierdie setup nie.

SHINO

Senior Member
is this conventional trace carp safe? should any part of it fail including the main line the sinker/bom and second hook will easily come free...

p.s. excuse the paint skills

Attachments

• untitled.bmp
    351.6 KB · Views: 1,179