Roodeplaat - Sable Hills

Jafta1

Senior Member
Ek beplan om more by Roodeplaat aan die Sable Hills kant te gaan visvang. Dit was die ou Aventura Oord en sal dit die eerste keer wat ek daar gaan vang. Kan iemand vir my meer inligting gee oor die gedeelte van die dam want ek ken Natuurbewaring en NTVL gronde goed?

Skuimkop

Sealiner
Ek ken nou nie daai deel nie maar die vis kom glo nou mooi uit regoor die hele Roodeplaat. Eintlik bietjie strange want nog twee weke terug het die ouens gebloei.

Waar is die Stable Hills waarvan jy praat? Is dit daai possie net lanks (Noord) die brug wat na die Moloto pad toe loop?

Attachments

• Sable Hills.jpg
    Sable Hills.jpg
    36.4 KB · Views: 311

Jafta1

Senior Member
As jy oppad is na Cullinan dan kry jy die Kameelfontein afrit (net voor die Baviaanspoort gevangenis) en dan ry jy seker so 10km met die pad. Jy gaan oor die Leeufontein (???) spruit en dan is die Sable Hills Estate op linkerkant. Dit is langs die Pebble Rock Golf Estate. Sable Hills is meer aan die oostelike oewer van die dam.

Monsoonwave

New member
Waar aan Sable Hills se kant gaan jy vang?

Soos ek verstaan is Sable Hills n privaat estate, en jan alleman kan net tot by die ingangshekke vorder.  Jy moet vergesel word, deur either n eienaar of n eiendomsagent om in te kan gaan.

Jafta1

Senior Member
Ek het 'n vriend wat daar bly en het hy my genooi om daar te kom visvang. Sal maar gaan kyk hie die hooitie-tooitie mense daar bly...

Monsoonwave

New member
U lucky fish!::S

Toe ons nog daar kon visvang het ons gevang op amandel degies, en floaties gedip in banana. Lekker vangste gekry.  Veral hier by skemer. Maar dit is jare terug.

Neem baie fotos sodat ons ook die hoity-toitys kan beleef.

Geniet dit:wfish

Skuimkop

Sealiner
As jy op die meerderheid van daai oerwers so 105 - 120 meter gaan cast (na die diep blou dele) gaan jy daai hel styl drop off na die ou rivierbed slaan. Dis daar waar die groot ooms wei.

Attachments

• Topo 2 JPEG.jpg
    Topo 2 JPEG.jpg
    65.4 KB · Views: 306

Skuimkop

Sealiner
Tesun 100 en 200 meter gaan jy 90 ft water (ou rivier bed) slaan. As jy 'n aas bootjie het gaan jy style. Eish lekker jaloers is ek nou, hahaha.

Attachments

• Topo 3 JPEG.jpg
    Topo 3 JPEG.jpg
    65.3 KB · Views: 304

Jafta1

Senior Member
Ons planne is Vrydag oggend deurmekaar gekrap want daar was toe te veel mense wat 'n plekkie by Sable Hills wou gehad het en siende dat ek nie 'n inwoner is, moes ek ander plan maak. Ons is toe na Natuurbewaring toe en was gelukkig om Vrydag so 1/2 3 by die dam te gewees het.
Ons het plek gekry en dadelik op 100 meter begin hegnel. Die klein karpies was baie lastig en het ons vreeslik vas gesit. Ek het met die bootjie uitgegaan en seker 8 afgebreekte lyne uitgehaal die eerste keer wat ek vasgesit het. in totaal het ek seker 25 ander lyne deur die aand uitgehaal. Ek sal verseker nie weer met 7 pond lyn daar gaan hengel!
Ek het later die die aand voor donker my 2 stokke met hair rigs en een stok met boilies en die ander een met tigernuts ingevat tot op so 250 meter. My Pa het aangehou om klein karpies (550g -1.2kg) te vang op floaties, bruinbrood en erdwurms.
My een stok het so 1/2 12 gehardloop (boilie stok) en na so 15 minute se gespook vas gaan sit. Ek het die stok gelos en gehoop die vis swem homself los maar dit was nie die geval. So 2 uur het die tigernuts stok geloop en het ek ook weer na 10 minute se gespook vasgesit. Die stok ook maar leos en toe later met die bootjie gaan probeer los kry maar sonder sukses. Teen die tyd was ek effens moedeloos na al die vassit en afbreek van stroppe en so 4 uur in die tent gaan klim en bietjie gerus tot 6 uur.
Net na 6 toe kom daar weer mense in en het die hengelaars hulself langs almal wat alreeds daar was ingeryg soos sardientjies. Die manne het toe oor mekaar begin gooi en teen 9 uur het ek besluit om eerder op te pak as om betrokke te raak met my bure wat met dikker lyn oral oor die dam begin gooi het.
In totaal het ons seker 25 klien karpies gevang en een baber. Ek dink net Natuurbewaring kan bietjie meer moeite doen en die pad en ablusieblokke instand hou met al die geld wat hulle maak. Teen R148 vir 2 mense om een aand oor te slaap (daar was seker 200 mense net Vrydagaand) kan hulle werklik bekostig om dinge beter te maak vir die hengelaars.

Attachments

• Roodeplaat.jpg
    Roodeplaat.jpg
    24.4 KB · Views: 269

Monsoonwave

New member
My sentiments exactly!!!  Volgens jou kaart het jy ook die spot gekry waar ons voorverlede week ook was. En glo my ons het vasgesit en roei het ook nie eers vir ons gehelp nie!  Tien teen een het jy dalk van ons lyne help uittrek.  (enige stroppe met blou beads?)

EK het ook my misnoee van dieselfde oord op die forum uit gepak.  Al wat n ablusieblok is invested met bye of perdebye!

Dan is daar weer "bure" wat kom intrek neem langs jou en as jy eventually n vis het (en nie gaan vassit nie) spring hulle op en gryp nette en neem oor. Kyk, ek het nie n probleem met "bure" wat kom kyk en vrae vra en bietjie kom gesels nie, maar daai was net vir my een te erg!  Ons het ook vroeg opgepak en eerder huis toe gegaan.

Ons groep het besluit daardie oord sien ons nie weer nie en ek beveel dit ook nie aan nie.

AYOBA!

Sealiner
dis twee verskillende plekke en totaal en al verskillende ingang roetes, NTVL is op die ou Cullinan pad en Natuur op die Moloto pad