Roodeplaat Dam

Forel Gevaar

New member
Hi! ek en my vriend, local pirana, beplan 'n trip na Roodeplaat dam hier in Pta die naweek, is dit 'n goeie dam vir karp? enige raad sal waardeer word, dankie.

Pereby

New member
Hi Forel gevaar, sien ek is bietjie laat jy was reeds daar gewees, of was jy? Ek het daar gehengel so iewers in November en dit was maar swak. Die dam het regtig agteruitgegaan. Ons het selfs gesukel om kanarie kurpers te vang. Die water het soos ertjie sop gelyk. Ons het by NTVL gronde gevang. Die fokus was om baber te vang maar het wel karp stok ingehaad. Die resultaat vir die naweek was een klein baber en een van so 2.5kg, karp stokke het niks gedoen. Hoe het julle gevaar?

Pereby

New member
Ek geniet nogal Bronkies, water gras pla wel 'n bietjie maar as jy vroeg daar is kan jy lekker plek kry sonder water gras. Dis nou by Baja en Natuur bewaring (in my opienie is natuur bewaring beter). Ek geniet ook Roodekopjes, dis wel bietjie ver. Die 2 damme se water is ten minste lekker skoon en dit dra tog by vir 'n lekker sesie
tightlines.gif

Unlimited

Sealiner
try harties... was die naweek daar... propvol karps van 1-3 gevang, baie kleiner babers tussen 2 en 5.5kg... en n mooi kurper, dink dis n 3 kol kurper, sal later die fotos post... meeste manne het maar vlak gehangel op so 60m

shuraj

Sealiner
@ Unlimited , Where did you fish and what bait did you use.

I want to go thsi weekend but not sure where to go to