Ek is n groot ondersteuner van inheemse spesies, plante en diere en visse. Maar ek is net so lief vir karp. Ek glo ook dat SA se sisteme vir inheemse vis bedoel is, en dat die karp daar verwyder moet word maar as n ou logies daarna kyk is dit n onmoontlike oefening (op die oomblik) dit is hoekom ek n groot voorstaander is van die idee dat daar net sekere venues vir karp uitgesonder moet word, venues wat afgesny is van ons 'major' sisteme. So kan al die verskillende spesie hengelaars gelukkig gehou word (geelvis, baber, kurper ens) al die verskillende groepe het tog die selfde reg om hul gunsteling vis spesies op te pas. Maar karp hoef nie in al ons sisteme gesit te word net omdat n ou R100 se petrol wil spaar nie. Daar is baie venues wat groot karp in het wat afgesny is van ons main sisteme en ek se dat die karp daar bewaar moet word. Maar as ons main sisteme skoon gemaak kan word (soos die vaal en oranje) sal al die inheemse spesie hengelaars ook tevrede wees en meer groot vis kan vang. Die is nou nie n spesie karp vs spesie geelvis post nie. Dit was nie n skelm spesie karp hengelaar wat nie oor die res omgegee het nie wat karp in ons sisteme vrygelaat het nie, net so sal ons groot geelvis ook nie bedreig gewees het as almal dit nie al die jare uitgehaal het en opgesny het en gebraai het nie. Daar is n plek en manier vir karp en inheemse hengel, ons moet net biekie ons lang termyn invloede bestudeer die keer voor ons of karp in n sisteem wil insit of uithaal for that matter. Ek vra om verskoning as ek iemand nou kwaad gemaak het dit is nie die idee nie, dit is net n voorstel en n opinie van iemand wat lief is vir die natuur en hengel, karp en inheems.