oppinie oor katrolle

Vettie

New member
Hi almal ek het vir my twee shimano 10000 RA tribal katrolle gekoop by WA in boksburg. het  hulle nogal goedkoop gekry! maar nou praat mense my bang oor die katrolle, reken dis nie  soo goed nie. ek is maar nuut in die varswater hengel. kan iemand my inlig oor die katrollle sodat ek bietjie gemoedsrus kan kry want ek begin al dink ek het R2000 ini water gegooi..... ASB HELP:fbash

Schobies

New member
Vettie ek ken nie die Tribal katrolle nie maar Shimano kan nie 'n slegte kopie wees nie. Dis maar soos alles pas jou goed op en gebruik dit waarvoor dit gemaak is en jy kan jare diens kry.

Vettie

New member
dis die 10000 XTR shimano die tribal is maar net omdat hy instede van swart of groen is , is hy gekamoefleer. die man wat die goed aan my verkoop het, het gese dis die beste in sy klas

braailegend

Senior Member
Semi jaloers op daai katrolle (met die cammo job), lyk legit. Wens kon vir my paar aanskaf. Watter stokke gaan jy hulle opsit? Kan darem nie laat die stokke afsteek, haha

Vettie

New member
Dankie ek voel beter nou.  ek gebruik nou op die oomblik 14 foot okuma interceptors. maar ek het twee 12 foot raging bull stokke wat oppad is die naweek moet net verby die pantoffel regering kom want die wat ek soek is bietjie pryserig hulle is sowat R1450 by WA::S

Danievg

New member
@ vettie

Gaan kyk gerus ook na die Jackel VXR 12 ft stokke by WA, ek PM jou met kommentaar wat ek gekry het nadat ek n opinie rakend die stokke gevra het

:fishn

AMG1

Senior Member
Jy sal nooit verkeerd gaan met Shimano nie en ook nie die raging bull stokke nie, Ek gaan vroeg volgende jaar weer opgradeur en het nie n idee watse stokke nie maar daai is n debat vir n ander dag

Lerm

Member
Daai XTR's is briliant. Ek het twee weke gehengel met my 6000s toe gaan koop ek nog 'n stel vir spare. Ek wou hulle na so halwe jaar se hengel 'n goeie sevice gee maar dit was glad nie nodig nie. Alles binne was nog mooi skoon en hul plek. Gebruik net die oilie wat hul saam gee gereeld en draai jou "baitrunner en drag" heeltemaal los as jy hulle gaan stoor. Dit beskerm die drag washers vir ' gladde hengel. Geniet hulle.

Brakkanjan

Senior Member
Hallo daar ek het 2 x Shimano DL's 10 000 gekoop aan die begin van die jaar. Ek hoor hulle is soos in die entry level van die Shimano Reeks. Daai twee 10 000's het my nog net plesier gebring.

Ek hengel op die stadium eerder met 'n Shimano wat 7nde hands is as wat ek met 'n nuwe cheapy hengel ;)

Vettie

New member
dankie vir jou reply. ek het die naweek hulle gaan toets en dit was briljant.net jammer die visvang was so k@k. ek was by watersport in denysvill en sal niemand aan beveel om soontoe te gaan nie.(t(do(wn)(t(do(wn)