Oom Pine se jag stories

Dries Kwagga

New member
Hallo Fanie, hoop jy is nog beskikbaar op die site. Het nou net Oom pine se jagstories klaar gelees en ek wil net weet of jy my dalk kan help om meer van sy stories aan die hande te kry.

Groete
Dries

Fanie

Sealiner
Middag Dries,

Daar mag nog wees wat ek nie opgelaai het nie, ek sal moet kyk, maar Oom Pine het spoorloos verdwyn, ek weet glad nie hoe om met hom in verbinding te tree nie.

Pslatarix

Sealiner
Love these stories! Along the same lines as "death in the long grass" ! Just in Afrikaans! Also being an ex Bots national I can relate to some of the areas he describes

Thunder

Senior Member
Fanie, jou "oom Pine" het spoorloos verdwyn want hy was uit gevang as n bullshitter!!

Pine skuld my 20k!! Ek het hom getrace en hy betaal my nou elke maand terug ander kuier my maatjies virr hom en is dan bietjie rof of hy gaan sit met sy gat in die tronk!!

Al sy stories was n klomp lieg stories!!

Fanie

Sealiner
Hallo Thunder,

Oor die stories. Dink jy alle stories is die waarheid ? ! !
Dis mos net wat dit se dit is - stories.

Biblioteke is vol boeke wat stories is, nie een van die stories is ware gebeure nie, want dit is stories en dit is waarom dit "stories" genoem word. Miskien moet julle hulle almal begin aanval, maar -

As jy jou speelgoed uit die kot wil gooi oor 'n bedrog storie, kyk na hierdie video wat die grootste bedrog ooit uitwys -

https://www.youtube.com/watch?v=iWX53mMWapg Zeitgeist on Religion
En as jy nie tevrede is nie, kyk hierdie een
https://www.youtube.com/watch?v=ulsJjeCikmQ ILLUMINATI EXPOSED
En dan kan jy soek na Ceasar's Messiah op Youtube, en so is daar HONDERDE ander wat dieselfde bedrog wys.

Om terug te keer na Oom Pine se stories, terwyl dit daar was het almal dit geniet en uitgesien na die volgende een, maar weens sekeres wat nie die son oor ander wil sien skyn nie en nie hulle nydigheid in toom kan hou nie, is julle die vermaak kwyt. Nou het julle niks.
Nou kan julle teruggaan na die vervelige niksseggende poste van selfverheerliking en eie prestasie.

Ek sal steeds graag met Oom Pine in aanraking wil kom, as jy sy kontak besonderhede het en jy het jouself nie te veel gewip vir my kommentaar nie dan sal ek dit waardeer as jy dit vir my aanstuur.

Dankie.

Thunder

Senior Member
Fanie, hy het R 20 000 by my geleen. Weg gehardloop soos n sleg hond en nie my oproepe gevat nie. Ek het hom op gespoor en het van die groot manne wat op hom is. As hy een betaling mis is sy gat in die tronk en hy het baie medies nodig.

So het hy n vrou gevat wat hy kastig wild aan verkoop het vir oor die R 40 000 en nooit wild af gelewer nie. I sdit nou n skelm? Storie? Wat noem jy dit?

HY het my ontduik vir n paar maande maar het homself baie baie gou raak geloop. Ek het al die papierwerk as bewyse. Hy het gehuil op die foon toe ek hom kontak van n ander nommer. Ek soek net my geld wat hy my skuld met kostes en rente dan kan die res van die wolwe hom kry. Ek sal dan sy details vir die ander mense gee!

Thunder

Senior Member
Fanie, die skelm het weer gehardloop!! Nou stuur ek maar paar manne wat n ou beentjie of iets gaan breek. Sal nou gou my geld terug kry van die skelm!