olifantsnek dam

dirk77

New member
Was vandag by olifants het goed gedoen met almond gemeng met kondensmelk met groen floro onder met FX Bo die ander stok banjo en perdeby hoop dit help iemand

cornelius

Senior Member
Hi Dirk77,
Vertel bietjie meer oor Olifantsnek. Hoe ry mens soontoe van Pretoria? Watter spesies is teenwoordig, in die besonder bloukurpers? Is daar toegangsfooie betaalbaar? Het jy enige kontaknommers? Is daar enige fasiliteite en is dit veilig om daar te hengel?
Dankie.
Louis aka cornelius.

dirk77

New member
Hy Cornelius

As jy van die highway af klin by rustenburg draai lings Dan ry jy reguit soon toe dis seker so +- 10kilos maar jy Sal sit sien op ju linker kant.kos r20 per persoon nie seker hoeveel vir n nag nie.Daar was nog net een geval van wat ek weet waar mense se goed gesteel is, verder niks.Nogal n lekker dam.Hoop jy geniet dit daar

Dirk77 :ifishin

cornelius

Senior Member
Hi Dirk77,
Dankie vir die info.
Watter spesies kom in die dam voor?
Stel belang in swartbaars en kurpers.
Groete.
cornelius.

dirk77

New member
Hy mnr al wat ek daar gevang het was karp baber muddies daar is kurper maar Klein.Die kurpers wat ek daar gevang het was Klein weet nie van bass nie. Sorry

dirk77

New member
Hy mnr al wat ek daar gevang het was karp baber muddies daar is kurper maar Klein.Die kurpers wat ek daar gevang het was Klein weet nie van bass nie. Sorry

lourenslouw

New member
hi ek vang olifantsnek so 2 keer per maand. dit is R20 p/p en R50 p/n.

het nog nie kurper gevang nie maar al mooi karps en muddies gevang daar. die babers is ok nogal "nie te bad nie" as julle meer inligting soek kontak my gerus en ek sal jul als vertel

::tight:

Carp Strike

New member
Toe ek so maand terug daar was het die babers sommer op die floaties gebyt maar so 3 tot 4 kg dit is n baie slegte plek vir bass ek ken niemand wat al een daar gevang het nie maar muddies en karp is volop die muddies hou veral van stevensons se mielie floats...daar is kurpers maar klein meestal by die inloop

lourenslouw

New member
ek vang by die club gronde en babers is ok maar volop daar. het nog nooit kurper daar gevang nie en ok nie bass nie. muddies en karp is ok lekker an die byt daar. was donderdag daar en het 12 karps en `n mooi baber gekry