Nitehawk

Naruto

Sealiner
Does anyone know where I can get parts for Nitehawk reels? Or maybe have the contact info for the makers or distributors of Nitehawk?

Naruto

Sealiner
Ek het 'n Nitehawk by my Oom gekry, maar dit kort 'n part. Ek het toe sommer een gemaak van harde plastiek. Kan nie glo dat ek het dit die eerste keer reg gekry nie.

Attachments

• nitehawk.jpg
    nitehawk.jpg
    68.7 KB · Views: 122

Sukkel maar

Senior Member
Nice! So jy's nou gesort. Ek wonder self of ek nie ok so iets vir my moet kry in pleks van baitrunners nie.

@ Unlimited: Ek's nie seker nie. Die ou is nie in vandag nie en ek was nog nie van tevore daar gewees nie.

Naruto

Sealiner
As ek weer gaan kamp will ek bietjie groot babers teiken. Hierdie katrol sal my beslis wakker maak in die aand! lol!

Sukkel maar

Senior Member
Dankie Rookie!

Ek wil nuwe katrolle kry , so ek's so tussen centre pin's en baitrunners. Nie lekker seker wat ek soek nie. Die centre pin's kan ek by die dam en die see gebruik. Baitrunner by die see dink ek gaan nogal dom lyk....LOL!!!

Red_Shark_10

New member
Plesier Sukkel Maar. Ja weeg maar die voor- en nadele teenoor mekaar op en besluit dan watter jy gaan koop

Ek wil ook begin rondkyk vir ander katrolle - het 2 baitrunners nou, maar wil graag weer met centre pins vang. Sal nog moet besluit tussen die Nitehawks en die Magnums

Brakkanjan

Senior Member
Manne, ek het 2 Magnum Sport's wat ek vir babers gebruik, maar so rukkie gelede by Zak's fishing le daar 'n Alvey centrepin wat ek gekoop het vir ek dink R120,00 niks verkeerd nie.

Hy cast nog makliker want jy draai net die katrol.

Soos ek voorheen gese het, as ek ooit moeilikheid met my baitrunners kry skakel ek maklik oor centre pins toe.

Naruto

Sealiner
Ek sien baie ouens hengel nog met hul centrepins. Dis net in komps gaan mens net te veel tyd verloor. Dis waar die losloperkatrolle lekker werk.

RichardG

New member
Brakkanjan wrote:
Manne, ek het 2 Magnum Sport's wat ek vir babers gebruik, maar so rukkie gelede by Zak's fishing le daar 'n Alvey centrepin wat ek gekoop het vir ek dink R120,00 niks verkeerd nie.

Hy cast nog makliker want jy draai net die katrol.

Soos ek voorheen gese het, as ek ooit moeilikheid met my baitrunners kry skakel ek maklik oor centre pins toe.
Jy moet net oppas vir die Alvey se plastiese "clip" wat die katrol vas hou as jy hom dwaars draai om te gooi, hulle breek baie maklik, nie soos die ou alveys wat metaal was nie...