Nat agter die Ore

Whaty

New member
Hi almal die vis gogo het my gepik.. Ek is opsoek na nice veneus om 'n dag tripie van temaak om gauteng, of vrydag aand en saterdag heeldag tripies. Eks nie 'n pro nie maar geniet die chalenge, ek hou mar van gewone hengel of soos julle se convetionele hengelaar LOL dis soo groot woord wetie eers hoe om dit te spel nie....  So jaa ek sal enige raad wardeur thanx...

captain nemo

New member
The best advice is to do a search on sealine or go through all the old posts. There is so much info here it will keep you busy for months.

:welcomesea:

Simen

Sealiner
Whaty wrote:
Hi almal die vis gogo het my gepik.. Ek is opsoek na nice veneus om 'n dag tripie van temaak om gauteng, of vrydag aand en saterdag heeldag tripies. Eks nie 'n pro nie maar geniet die chalenge, ek hou mar van gewone hengel of soos julle se convetionele hengelaar LOL dis soo groot woord wetie eers hoe om dit te spel nie....  So jaa ek sal enige raad wardeur thanx...

Sien

http://www.sealine.co.za/view_topic.php?id=41666&forum_id=31

Whaty

New member
Thanx i know of all the advise on the web but it doesn't realy help me im looking for a nice spot to visit this weakend... En dan Simen dai link werk nie hy goi 'n error

PI

Senior Member
Jy kan Steyns or Boschkop try (Vaaldam). Boschkop is 90km van Brakpan af en dis n lekker venue om te besoek. Jy kan na my post gaan kyk onder "Reports Section"

PI

Skuimkop

Sealiner
Gaan maar deur die volgende lys en kyk of jy reg kom.

Attachments

• Vakansie Oorde Tele nom.xls
    172.5 KB · Views: 16