'n anne Platanna padda.

Skuimkop

Sealiner
Mense ek wil bietjie vir my platannas teël maar weet nie waar om te begin of hoe om te werk te gaan nie.

Die vrae wat ek sover vir julle het is:
- Kan ek hulle aanhou in 'n gewone houer met water, waterplante en 'n stomp wat bo die water uitsteek sonder om te worry oor 'n pomp, skoonmaak, ruil van varswater, alge, bakterië ens?
- Sal hulle aanteel in so 'environment'?
- Wat is hulle life span?
- Hoe gereeld teel hulle aan?
- Watse kos moet ek hulle gee om hulle aan die lewe te hou?

Enige verdere inligting sal ook waardeer word.

Dankie manne.

Vleipadda

Senior Member
Dis onwettig om gewone platannas aan te hou in die weskaap , die kaapse platanna is n bedreigde spesie so daar mag mens nie gaan nie en die gewone platanna is n indringer . Daars n stewige boete daraan verbonde se natuurbewaring

Vleipadda

Senior Member
Dis onwettig om gewone platannas aan te hou in die weskaap , die kaapse platanna is n bedreigde spesie so daar mag mens nie gaan nie en die gewone platanna is n indringer . Daars n stewige boete daraan verbonde se natuurbewaring

Skuimkop

Sealiner
lol ja ek weet en ek vra onverskoning dat die vraag misleidend kan wees. Ek wil uitvind vir 'n vriend van my pa wat afgetree is wat by Gariep dam bly en daar is dit nie onwettig nie en hy het nou 'n paar annas daar gevang en wil sy populasie bietjie uitbrei.

lebaka

New member
Ive done some research into this matter and the best advice i can give you is to contact fishing owl its a tackle shop in boksburg the guy there is very helpful.
but the bad news it is not as easy as one would think as they eat there young and there were i few other issues