Mitchell Katrolle

Brakkanjan,

Ek het met Shimano 8000 GTE's gehengel en ook gedink dat Shimano is die beste katrolle vir kompeterende oewerhengel, maar ek dink die Fox Stratos gee Shimano 'n goeie go. Die Fox Stratos wat ek bekyk het wen die lyn baie netjies op en is baie gladder as die Shimano XTEA. Die Fox Stratos is maar wel skaars in Suid Afrika...

Naruto

Sealiner
Ek gebruik nou al amper vir 2 jaar my Tica Sporteras. Hengel ten minste 2 tot 3 keer n maand. Hul kom uit met 2 aluminium spoele en het my R500 stuk gekos. Line lay is goed genoeg dat ek met my nuwe stokke(Vectras)teen die wind Saterdag 135m kon gooi met n P3 en aas. Front drag is fantasties. Het hul al so 2 keer gediens en hul werk nog al die pad soos n droom. Al wat nog ooit fout gegaan het was die plaatjie binne in wat tiek as die baitfeer hardloop, maar dit was my eie skuld toe ek daaraan gekarring het. Het nuwe plaatjies gekry by my handelaar verniet. Definitief die mooite werd gewees vir my.

FRITZABU

Sealiner
Nurato die breek van die "ratchet" was nie jou fout.

Meeste bait feeders het daar 'n swak ontwerp .Ten minste kan jy Tica reg maak en so ook meeste ander modelle,maar try 'n Okuma ?

Dink ook Tica is puik waarde vir geld !!

Naruto

Sealiner
FRITZABU wrote:
Nurato die breek van die "ratchet" was nie jou fout.

Meeste bait feeders het daar 'n swak ontwerp .Ten minste kan jy Tica reg maak en so ook meeste ander modelle,maar try 'n Okuma ?

Dink ook Tica is puik waarde vir geld !!
Ek erken dat dit hierdie keer my fout was. Ek wou hul so bietjie harder laat skreeu, maar toe buig ek hul te veel en toe hou hul glad nie lank nie. Die nuwes wat ek nou in het is eintlik bedoel vir n groter chassis, maar hul is bietjie harder en ek kan darem hoor as ek n reelrun kry.

Waldok

Senior Member
My pa het n paar Mitchell see katrolle, ook die 403 of iets. Hulle loop nou nog, en ek dink hulle kom van die 70's af !!

Kan nie dink dat hulle slegte katrolle maak nie.

Weet iemand wat hulle al prys in vergelyking met dieselfde klas Shimano's??