marius het my gekontak na sy post oor oubaai.gaan

SPARRABOS

Sealiner
daar by fransmanshoek het my neef hulle 250 jaar oue kanon uitgehaal.hy duik nie net sinkers nie maar ook kanonne.hy vertel my baie soos hul van fransmanshoek op stil dae om punt terug na vegkop duik wat se kolosale beenbekke hy sien.:)

Attachments

• images-18.jpeg
    images-18.jpeg
    29.8 KB · Views: 390

SPARRABOS

Sealiner
as ek reg onthou mosselbaai se eie galjoenderby gewees.glo nie jy gaan sommer sulke vis sien behalwe dannabaai blinderivier rooiwalle.as hy oop is is daar groot vis.(ni(ce(fish)(

Attachments

• images-20.jpeg
    images-20.jpeg
    11 KB · Views: 358

SPARRABOS

Sealiner
die enigste plekke in suid kaap wat dalk daai vis kan ewenaar is oesterbanke wat oopgespoel is.of blombos en groot ystervarkensfontein._seal1_

SPARRABOS

Sealiner
iets baie interesant.daai reuse galjoene van dannabaai blinderivier rooiwalle byt aan spesifieke geheime aas.dieselle aas as oesterbanke se visse!

SPARRABOS

Sealiner
ai ek mag ongelukkig nie vertel.dan kry ek lewenslank en dertig dae.daai manne het dit so met die jare ontdek.om al hul hard gevonde geheime sommer so weg te gee........:Xmag ongelukkig nie.kan darm paar leidrade gee.die manne doen moeite vir daai aas.ry ver.soms in middernagtelike ure.doen ook baie moeite om dit lewendig te hou.en dis op daai spesifieke plek op rooiwalle blinderivier en ook op oesterbanke aas wat net deur groot gallies opgetel word.hoekom kan niemand verklaar .maar dit is maar soos dit is.en as stok sak is dit groot vis!!hoef ook nie skaam te wees vir 4/0 of selfs 5/0 hoek nie.toemaar johan ouens sal nooit raai nie;););)

Lofty

Senior Member
SPARRABOS wrote:
as ek reg onthou mosselbaai se eie galjoenderby gewees.glo nie jy gaan sommer sulke vis sien behalwe dannabaai blinderivier rooiwalle.as hy oop is is daar groot vis.(ni(ce(fish)(

ou Conna,sit nooit sy voete in die water by die see nie.

Lofty

Senior Member
Mariuz Meerholz wrote:
Dankie Sparra,

Ek en my familie het Vleesbaai 2011 ontdek toe vriende uit Pretoria ons in hulle huis laat bly het, oorlede tannie Ina Van Graan het ons nog geleer om kolstert daar behoorlik voor te berei. Grootste kolsterte wat ek nog tee gekom het, amper so groot soos galjoene.

Ons gaan tuis gaan by Michael se klip huisie, ek soek advies asb. Ons almal weet, wind, getye, ens. speel bepalende faktor wanneer ons hengel, watter winde vir watter spesie.

Ek het op die mosselbank voor die huise met die storm water pyp op die sand galjoene en baie kolsterte gevang. Tannie Ina (sy was toe 75) het destyds verduidelik haar oorlede man het by die rivierloop se rots redelik diep in die see baie visse gevang.

Ek het 'n rots gaatjie destyds net links van dit 'n goeie plek ontdek op hoog gety vir Galjoen, beenbek het my 2/0 hoek reguit gebuig.

Watter wind rigtings vir winter bring watter spesie nader, sal graag wil probeer vir Stenies, beenbekke en ek weet groot Galjoene is daar, ek soek die 3kg+ Gallies.

Enige advies asb.

Groete

Krakers by Kanon klippe to rooibankies asook Vegkop waar jy Galjoen vang [baie keer 'n Kraker op die rooiaas en dan het jy jou hande vol] dis egter nie nou hul tyd nie maar hulle kom hier en daar uit.
Steenbra ook Kanon sand en ook oppad na Rooiwalle waar Sparrabos gesê het vir die Galjoene en dan die stuk sand net voor jy by vegkop kom.
Prawn in Gourits moet jy pomp as jy op die brug stop stap jy op sakwater so 200 meter links af in die rivier Gourits se kant toe tot waar jy die plaat sien.
Gourits se stukkie strand vir 'n steenbras is ook 'n uitstekende plek as hulle byt.
Sterkte en stywe lyne,ons kry nou mooi vis hier by ons.

Stefan001

Senior Member
Steenies kan by boggoms, kanon se sand en Vegkop gevang word. Prawn kan suid van die brug oor gourits gepomp word.

Kyk mar na i lekker sandbank wat raakgeloop kan word, moet nie teveel sand op skop nie.

Pasop vir 'n winter kabeljou wat jou Prawn optel. Kanon is 'n ongelooflike plek

SPARRABOS

Sealiner
Mariuz Meerholz wrote:
Middag,

Wanneer ek vrot rooi aas gebruik, sal net Galjoen dit vat of Kolsterte ander spesies ook.
as hy reg vrot is en so vrot is dat jy n hond uit n bos daarmee kan jaag vang jy enige vis daarmee.....galjoen,beenbek,poensie,roman,oupa hotties,bontrok,steenie,kolholle is almal mal oor "vrottes".rooi goud.;)

SPARRABOS

Sealiner
Stefan001 wrote:
Steenies kan by boggoms, kanon se sand en Vegkop gevang word. Prawn kan suid van die brug oor gourits gepomp word.

Kyk mar na i lekker sandbank wat raakgeloop kan word, moet nie teveel sand op skop nie.

Pasop vir 'n winter kabeljou wat jou Prawn optel. Kanon is 'n ongelooflike plek
((goodp_ vir een of ander rede noem ouens hier in oos kaap jou sandprawn n ""pienkprawn"".maar n naam wat gestick het met die jare!!!ons noem daai groot kromrivier of gamtoos se sandprawns "krewe"......het laaang groot knyper!!.dis mos n skoon aas....op helder dae tel daai beenbekke en hotties hom graag op!! skoon sandprawn..........;) stefan se post herinner my aan een george derby waar een ou van dannabaai by skale in plaas van n gallie n groot winter kabeljou skaal toe gebring het...en n groooot kob!!!

Bloks

Member
SPARRABOS wrote:
as ek reg onthou mosselbaai se eie galjoenderby gewees.glo nie jy gaan sommer sulke vis sien behalwe dannabaai blinderivier rooiwalle.as hy oop is is daar groot vis.(ni(ce(fish)([/quote

Daai vis en Oomie lyk baie bekend. As ekke reg onthou is dit Mosselbaai galjoen Derby 2014 uitgehaal.

ek was self so paar honderd meter vanaf daai man toe hy daai vis uit gehaal het. gedink hy was besig met n kraker

Mariuz Meerholz

New member
Môre, laat terug op 'n week se hengel by Vleesbaai en kontrei.

Sparrabos dankie vir jou entoesiasme en posts, dankie aan Stefan en Pieter vir die geselsies.

Ek het 'n week toegewyd gehengel, my seuntjie van 9 het op dag een pangs my 'n mooi belman by Vleesbaai gevang, ek het sie heel week niks gevang nie, die laaste dag by die swemstrans vang hy 'n steenbras ook langs my, ek's was baie trots op hom.

My hoogte punt was om 'n lyn nat te maak saam met Pieter Immelman, sy toegewydheid en harde hengel was ongetwyfeld kenmeerkend.

Ek was bevoorreg om oom Geoff Cowley en oom Jan Viljoen raak te hengel by Vegkop, die wandel pad is na hom vernoem. Ek het heeldag saam hulle gehengel en al hulle stories gehoor oor die groot visse wat hulle daar gevang het, legendes en hulle is in hulle sewintigs, wat 'n voorreg. Hulle grootse galjoene en baie oor die 5kg.

Soos hulle sê Vegkop is "hulle" plek, myne ook nou.

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    55.2 KB · Views: 60