Lus om te vis!

*TVDM*

New member
Naruto wrote:
Ek dink nie die afstand is so belangrink as die aas en op watter tyd van die week n mens gaan vis nie. Met ander woorde, hoeveel geraas en hengel druk is op die waters. En dan moet mens seker ook reg voer om die ou grotes te lok en die kleiner vis te vermy.

Hier is n nice topic oor feeding wat ek seker is n mens sal kan aanpas vir konvensioneel hengel:
http://sealine.co.za/view_topic.php?id=39960&forum_id=79

En natuurlik moet daar grotes in die dam wees voor mens hul kan vang hahaha!
Ai baie dankie vir die info, ek het nog baie om te leer! Ek sal bietjie gaan oplees en dit toepas langs die dam.:fishn

AMG1

Senior Member
Naruto wrote:
Ek kort ernstig n trip na die water. Hoe langer hoe beter...

I need to recover after my last trip to Arabie . So there is only one thing to do……Arabie next week end for the entire weekend. :fishn

Coza

New member
Manne, die visvang koors vang my nou erg. Ek tel al die ure tot Saterdag. Ek gaan weer Roodeplaat doen en hierdie keer gaan ek wen.

Het darem so 50kg se voer wat ek in die kar kan pas saam met al die kamp goed. Ongelukkig nie ‘n boot nie en as ek dit nie vinnig genoeg met my homemade spod kan in kry nie, dan swem ek dit dalk nog in.

Het bytte gekry op Devils Fork en Perdeby maar uitgevind die geheim is Skoon Garlic!!!!
Mwha HA HA HA! Daar is lewe tussen 01:00 en 04:00 in die oggend en dit is nie eers te diep nie.

Wil een stok met my Blood Worm Boilies en Knoffel Tiger nuts dieper in sit en die ander stok met knoffel flouties en degies bietjie vlakker.

Als is so mooi in my kop beplan ek droom al daarvan.

Waldok

Senior Member
Sorry, ek moes net die hele thread gelees het om uit te vind wat is bitter....

Sterkte Coza, ek hoor daai dam is nie jou maat nie. Doen asb n report as jy terug is, conventional reports is skaars soos hoender tande nou op sealine.

Coza

New member
Dankie Waldok.

Ja Roodeplaat is soos ‘n baie koue en moelikke vrou vir my, maar daar moet tog erens maar bietjie liefde wees, want ek bly terug kom vir nog.

As ek nie ‘n report pos nie, assume maar die ergste…