Loer maar net in.

Bruggie

Sealiner
Hallo julle.

Jus maar die forum is stil. Ek is self skuldig daaraan. Kyk maar net of julle almal nog gesond is en reg is vir die somer????

Tot later

gerard10

New member
Naratu Bruggie sal nooit ophou visvang nie jy moet sien hoe vang hy vis as die WP/Stormers rugby speel. lol

Brakkanjan

Senior Member
Yes Brug! Hoop dit gaan nog goed man. Ek was 2 weke by die see en het darem 3 Pinkies en 'n garrick so groot soos my hand gevang.

Ek is besig om die Daiwa's skoon te maak, ek wil hierdie komende Lente my grootste baber nog vang. Ek het daai drie pinkies en so paar vars sardiens huis toe gebring wat van die 2 Sardien - runs af kom wat ek gesien het.

Vir my gaan dit moeilik wees om weg te breek hierdie kwartaal omdat ek op die krieketkomitee dien. Meeste wedstryde is naweke.

Daarna gaan ek weer ernsig gooi.

Hoop dit gaan goed met almal ::S

Grootseun

New member
Die forum is verskriklik stil ek stem, na my absolute verneerderende dag by Blaauwpan het ek darem Sondag Island Shores aangevat net somme so vir 'n dag sessie en om te kyk of ek darem nog mielie bom kan aansit.

Ek het een ma murse run gehad so teen 11h00 die oggend en toe ek uit my slapie wakkerskrik toe hang my dobbertjies nog presies ewe gelyk.

Later die dag een monster van so 14gram gevang!!!

Nog steeds lekker dag by die water en darm nie geblank nie!

Bruggie

Sealiner
Ek gaan die naweek bietjie van die peer af vang in Margate. Volgende Sondag wil ek weer bietjie Blaauwpan toe gaan. Gaan iemand my join?

Naruto

Sealiner
Wens ek kon jou join in Margate! haha! Dis al klaar warem ouens en eks seker die vis is al meer lewendig. Kan nie wag vir ons volgende klubkomp oor 2 weke nie.

Bruggie

Sealiner
ons is uit genooi vir n 21st in Port Shepston Saterdag, so ek ry vanmiddag en kom Maandag Middag terug. Gaan Sondag deur ry Margate toe vir die dag, so kan net sowel n lyn nat maak daar!!

Bruggie

Sealiner
Wel daar is so baie stories dat Banjo gat skop daar, maar my persoonlike keuse is swd gedoop in Supercast se Honey. en dan ook op die ander stok SWD met Vatikaki.

Die twee stokke hou kompitiesie om te sien wie bring die meeste vis uit!!!

Gaan goed dankie. Nou gaan vis jy weer as ek nie kan nie....WIL JY NIE SAAM MY VIS NIE????

wykie

Senior Member
Ja jong dis mos hoe dit en volgende sondag het ek n bday oarty maar ons moet regtig eendag bymekaar kom

Naruto

Sealiner
Dink dis tyd vir n lekker Saterdag social iewers. Dalk die R50 dam buite Alberton? Kan net lekker wees.