Late Winter Top Water Bass

Jovis

Member
Het die laaste naweek van Julie gaan bass vang in die koue. Vis het lekker aggresief gebyt en al die grootstes het ons op top water (paddas) gevang.

Attachments

• IMG_0193cc.jpg
    IMG_0193cc.jpg
    38.8 KB · Views: 231
Sjoe! Dis 'n paar stewige visse wat julle daar gevang het - geluk!

As ek mag vra, watter 'brand' paddas het julle gebruik en waar gevang?

Ek het ook nou al hier na die einde vanwinter toe, van my grootste bass gevang.

Cheers

Jovis

Member
@ Kaptein D: Ek gebruik MANNS se super frogs. Weet baie mense verkies SPRO maar ek het ondervind my 'hookup ratio' is beter met Manns (persoonlike opinie) - en dis goedkoper :)
Was by privaatdam in Komatipoort omgewing.

ignatius

Sealiner
Pragtige vis. Well done!!
Ek neem aan julle Bass is naby spawn, as ek so na die kondisie kyk.
Watse gerei gebruik jy om hulle deur daai gras te sleep.

Dankie vir die terugvoer.

Ek gebruik Trima Frogs, maar het nog nie sukses gehad nie - probeer seker nie gereeld genoeg die padda ding nie ...

Cheers

Jovis

Member
ignatius wrote:
Pragtige vis. Well done!!
Ek neem aan julle Bass is naby spawn, as ek so na die kondisie kyk.
Watse gerei gebruik jy om hulle deur daai gras te sleep.
Dankie! Jip, hulle is by spawn.
Ek gebruik gewoonlik 7'6 Abu Veritas stok & 17lb flourocarbon oor gras (sien foto) en gooi maar so op die rante.Die flourocarbon sink maar die parras dryf goed en gaan nie sommer saam onder nie. As daar te veel dik gemors en baie lelies is gooi ek braid

Attachments

• parra bass cc.jpg
    parra bass cc.jpg
    71 KB · Views: 202

Nembwe

New member
hey Jovis hoe vind jy daai veritas? het al na hulle gekyk en is juis opsoek na n nuwe stok om my forgs meer te gooi. Het vir n heele tyd n johny morris 7.2 gebruik ma hy is so bietjie te styf na my sin.

Jovis

Member
Nembwe wrote:
hey Jovis hoe vind jy daai veritas? het al na hulle gekyk en is juis opsoek na n nuwe stok om my forgs meer te gooi. Het vir n heele tyd n johny morris 7.2 gebruik ma hy is so bietjie te styf na my sin.
Hey Nembwe. Ek weet nie hoe voel die JM 7"2 nie maar ek is baie tevrede met die Veritas (7'6 MHF). Het hom 2 jaar terug gekoop vir 'n trip Seychelles toe en daar het ek hom goed laat werk met baie klein Tuna's ens. Vir die paddas werk hy baie goed en die xtra bietjie lengte help. Lekker 'backbone' maar ook 'n sensitiewe stok.

Nembwe

New member
Jovis baie dankie sal bietjie gaan kyk. Dink daai extra lengte kan n leka verskil maak. Mag jy nog baie grootes kry die seisoen wat op ons is:)